Problem med Major Stricklands stridsvagn

Inaktiv
Problem med Major Stricklands stridsvagn

När Major Strickland skjuta kanon mot tunnel och sen Major Strickland fast med hans stridsvagn på tågspår. Jag försökte lösa men omöjligt.
Hur gör jag? Hälp mig... :\

Medlem

Tågspår är svåra :\


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

hmm, du talar i gåtor

men det låter som du fastnat i någon bugg...ladda om från senaste save game så kan det funka....

Inaktiv

Save hjälper inte. Samma problem.. Har ni lyckades att gå vidare över Major Stricklands stridsvagn? Jag läste info och dom sade att måste lösa med hans fast stridsvagn men HUR??? Ska jag knuffa tung stridsvagn eller spränga?

Medlem

Vad är det för jävla svenska du använder? Sämre språkbruk har jag nog aldrig sett...
i vilket fall som helst så ska du bara hoppa in i en stridsvagn, köra så långt framåt det bara går och sen spränga en tågvagn som står och blockerar spåret.

Medlem

Haha... hans mening doesnt make any sense. Ska jag knuffa eller bränga tung stjidsvagn... KLAPA SNEL HEST ftw!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Zlampan: Du är inte snäll som sade, elak av dig.

Jag var mycket trött och hade skrev så slarvigt...

Jag menar att jag spelade Crysis och kämpade att fixa spänga på fartyg och sen komma helikopter. Jag lyckades att skjuta upp på helikopter. Då kommer många army jetplan med stridsvagn och det stod info att man ska möta där en platsen via tunnel att träffa Major Strickland.
Info sade:
"Rendezvous with Major Strickland at the rail tunnel.
Major Strickland's armor column is inblound via heavy VTOL."

Jag har försökt lösa men det hände inte?
Hur gör jag? Jag kunna inte stoppa eller hjälpa Major Stricklands stridsvagn som var fast? HUR?
Snäll hjälpa mig... :\

Medlem

Bwhahahahahaha


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Jag anar att någon driver med oss...

Medlem

Ta dig till den gröna pluppen på kartan, där ska det släppas ner ett antal stridsvagnar, du ska hoppa in i en av dem och köra in i tunneln.
Alltså, du ska inte hjälpa fram den här majorens fordon, han väntar bara på att du ska hoppa in i en annan stridsvagn och ta täten.

1
Skriv svar