kan inte starta crysis

Inaktiv
kan inte starta crysis

fattar inte vad problemet e jag har instalerat crysis och spelet går inte att starta på min dator jag har startat om datorn jag har senaste directX 9c versionen min dator är en intel duo core 2,66 2X 1024 crosair ddr2 minnen jag har ett nvida geforce 8800 gts 320 mgb så jag fattar inte vad problemet är den är ny min dator och jag har precis formaterat den ps maxar the witcher så kan någon hjälpa mig varför mitt crysis inte går i gång och ja det är köpt

Medlem

Lol witcher är inte krävande, inget under att du maxar det...

Jag antar att du har en köpt kopia av spelet. Inget annat gäller grabben!

Gör som så att du provar att ominstallera spelet. Funkar inte det, installera om windows. Funkar inte det, byt moderkort och pröva igen. Funkar det inte då är det troligen fel på ditt grafikkort eller processor.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

men jag köpte det påeb games i gbg så nej ingen kopia minna grejjer e nya inget fel på dom jag har kollat allt redan...mitt mode kort är asus extream så tror knappast jag behöver bättre
maxar nees for speed pro street med så finns inget spel jag inte maxat en som lagga därför jag tänkte prova crysis

Medlem

need for speed e inte krävande lol...

Funkar det inte, läs mitt första inlägg


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Har du installerat de nyaste drivisarna?

Medlem
Skrivet av reike:

jag har senaste directX 9c versionen

Som han skrev om du läste...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

nj
Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av reike:

jag har senaste directX 9c versionen

Som han skrev om du läste...

DirectX och drivrutiner är inte riktigt samma sak, DX är ett API-"paket" för att ta hand om bla 3D-grafik, ljuduppspelning, mm.

Nyaste ForceWare-paketet (nVIDIAs drivrutinspaket dvs) finns att ladda ner från nVIDIAs hemsida. Börja med att avinstallera de äldre drivrutinerna, kör en rensning med tex Guru3D Driver Sweeper eller Driver Cleaner (båda finns att ladda ner härifrån, att läsa medföljande readme-filer kan vara en bra idé) och sedan installerar de nya drivrutinerna.

1
Skriv svar