Färre förbokar Call of Duty: Ghosts

Robot
Medlem
Färre förbokar Call of Duty: Ghosts

Eller kan det vara så att folk börjar tröttna på samma sak om och om igen? Hmm.

Medlem
Medlem

Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change... That. Is. Crazy.

Medlem

Men man får ju en hund i COD!

Nä BF4 är redan förbeställt så något COD blir det inte den här gången heller

Medlem

Pff, fisken har ju AI denna gången! helt sjukt realistiskt juh! Förstår inte vad folk tänker med längre, tänker inte mata de som försökt revolutionera FPS genren på samma sätt i snart tio år med pengar längre, det är ju helt ofattbart!

Medlem

En del av tappet sitter nog i att många inte har bestämt sig för vilket format de kommer att spela det på.

Jag hoppas dock att det kan vara en "riktig" nedgång och att andra spel får ta lite mer plats.

Medlem

Så jävla tragiskt. Han talar till aktieägarna.

Business as usual...

Medlem

Ingen behöver skaffa nästa CoD eftersom deras största säljpunkt finns i ett annat spel redan.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Ingen behöver skaffa nästa CoD eftersom deras största säljpunkt finns i ett annat spel redan.

Ghostbusters?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Satheus:

Ingen behöver skaffa nästa CoD eftersom deras största säljpunkt finns i ett annat spel redan.

Ghostbusters?

Rise of the Triad, det nya som kom ut för nån dag sen. Det har dogmode där du är en hund som skäller ihjäl fiender.

Det står olika saker på olika sajter; men vad jag har läst säljer CoD DLC:er som glass i solsken, så visst kommer miljarderna rulla in ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nepp, blir nog inget BF4 och absolut inget Cod för min del, Red Orchestra duger för min del


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Draug:

Så jävla tragiskt. Han talar till aktieägarna.

Business as usual...

Ja, vad trodde du? Det är ju ett företag och det är så det funkar. De gör knappast spel för att det är roligt eller för att de vill vara snälla.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Friberg:

Eller kan det vara så att folk börjar tröttna på samma sak om och om igen? Hmm.

Ja, kanske är det till och med så att alla kids börjar tröttna på samma sak hela tiden.

Medlem

Va !? Trodde folk skulle älska fiskar som flyttar på sig när man kommer nära....

Medlem

För mig blir det ett köp till PC Själv så har jag mycket roligare i något COD-spel än i BF3. BF3 för mig är ganska tråkigt, och BF4 verkade inte mycket mer spännande...

Medlem
Skrivet av Friberg:

Eller kan det vara så att folk börjar tröttna på samma sak om och om igen? Hmm.

Jag önskar att det hade varit så, men de har nog rätt, det är antagligen pga de nya konsolerna.

Medlem

Blir inget köp utav varken detta eller BF4. Trött på samma skit år efter år, sen mängder med DLC.

Medlem

BF4 är ju på väg i samma spår spår som CoD-serien var runt CoD:MW2.

Medlem

Vad har BF4 med det här att göra ?

Medlem

Kanske skall sluta med "kvantitativ spelutveckling" så kommer köparna tillbaka, spelare vill ha KVALITET!

Medlem

Åh, tack för påminnelsen! *förbokar*

Färre förbokningar betyder ju såklart att spelserien är död och BF automatiskt har fått fler köpare.

Så måste det vara, Zomfg highfive, ryggdunk, etc.

Medlem

De flesta har börjat begripa att de nya CoD inte är CoD2 eller CoD4 med bättre motor och snyggare jobb...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av Zelzahim:

Blir inget köp utav varken detta eller BF4. Trött på samma skit år efter år, sen mängder med DLC.

Samma här! Kommer varken köpa CoD och BF4 pågrund av allt skit som kommer med.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

BF4 är ju på väg i samma spår spår som CoD-serien var runt CoD:MW2.

Ja. Det blir intressant att se hur många andra spelserier som kommer att gå samma väg.

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Zelzahim:

Blir inget köp utav varken detta eller BF4. Trött på samma skit år efter år, sen mängder med DLC.

Samma här! Kommer varken köpa CoD och BF4 pågrund av allt skit som kommer med.

Jag ska försöka att göra som er. Det dryga är att ens polare antagligen skaffar spelen

Medlem

Det sorgliga är att det kommer sälja som smör ändå... har faktiskt INGEN som helst förståelse för hur denna serie fortfarande kan vara så populär.

Medlem

Dom enda som tjänar på förbokningar är utgivare.
om man tycker ett spel är bra kan man köpa det vid release,
så slipper man ju köpa grisen i säcken.
Varför ska vi ge Activision en massa pengar innan spelet är klart?
Så detta är bra , hoppas det är början på en trend och att förhandsbokningarnas dagar är räknade.
Naivt...långsökt... jag vet;) men det hade varit bra för oss konsumenter.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Tänkte faktiskt testa ghost för att se om det hänt något nytt nu när de ändå har chansen på de nya konsolerna

Som sagt tror många inte bestämt vilken konsol de ska ha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Tror ändå att Call of Duty: Ghosts kommer att sälja i fler exemplar än Wii U.

12
Skriv svar