Crysis Online problem

Medlem
Crysis Online problem

Tja

Jag har köpt crysis för ett tag sen, men jag spelade ut det och ville pröva lira på det över internet det funkade...förutom att det lagga en anning och att det fanns bara ett hand full med servrar som man kunde komma sig in på. Men nu efter tag av crysis paus så ville jag börja om med det men det går inte eftersom att spelet tror att jag har piratkopierat. Behöver hjälp, tack på förhand:)

Medlem

hm..ett udda problem indeed. Om jag var dig så skulle jag antingen hitta någon form av support som är relaterad med utvecklarna eller spelet. Eller kolla med butiken du köpte spelet på om CD koden...ja att allt står rätt till med den. Det är de enda tipset jag har. God Jul


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Ominstallera?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

det tar ju tid men jag kan fortfarande spela över lan så jag kan väll nöja mig med det tills patchen kmr och då kan man ju kolla om det fortfarande är så och om det är så, så måste jag nog ominstalera det Tack för alla förslag

Inaktiv

Har precis köpt spelet och tänkte pröva online delen.

Jag lyckades skapa ett account och kunde logga in och så, men när jag försökte joina en server kom det bara fram en röd skylt där det stod
"Server authentication failed"

så jag undrar om det finns någon som fattar vad det betyder. Har försökt med att starta om spelet etc.

Medlem

jag kommer inte in på nån online server längre.. :S vet ej varför.
nån patch man missat?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jag hade samma problem och jag instalera om spelet och då funka det, men det tar lång tid att gå med i servern och så finns det inga bra servrar alls :S.

Nej du har inte missat nån patch den skulle typ släppas januari- februari som Fz skrev

1
Skriv svar