Koreanskt prat på lägre nivåer

Medlem
Koreanskt prat på lägre nivåer

tjho!

hur gör man för att få höra koreanskt snack på andra nivåer än Delta? för att jag antar att det går att pilla i nån ini fil för detta enndamål


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Du går in i Config mappen som ligger här:
C;\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config

Och så öppnar du diff_normal.cfg (eller den svårhetsgrad du vill att koreanerna ska snacka koreanska på) med notepad och letar på ai_UseAlternativeReadability och ändrar den till 0 så att det ser ut såhär;

ai_UseAlternativeReadability = 0

Det är allt! Vi ses i djungeln


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

tackar tackar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Som jag har uppfattat det så talar de Koreanska med varandra, medans de under striderna talar amerikanska, på de lägre nivåerna. Men det kan förstås vara inbillning från min sida.

Medlem

Nej det stämmer...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Koreanska som är så mysigt! Fast jag skulle aldrig våga spela på över normal, när jag var tio blev jag jätterädd en gång när jag spelade på hard...


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem

Uahahahahaah


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar