[Säljes] Mängder av RETRO- Spel och Konsoller + Starcraft 2 Coll. WOL oöppnad.

Ber
Medlem
[Säljes] Mängder av RETRO- Spel och Konsoller + Starcraft 2 Coll. WOL oöppnad.

tja!,
Final Fantasy / Breath of fire / Silent hill / Resident Evil / Starcraft 2 / Golden eye / Zelda / Megaman / Konsoller och mycket mera bara för att ta ett axblock av vad jag har...

Jag har varit en trogen samlare i många år men jag har nu slutat spelat mer eller mindre,
Så nu ska jag sälja min samling, Jag har mer än jag visar på bilderna, även konsoller, acc samt dosor, spel och liknande.
Allt ska bort! :).

Det är bara att PMa om ni har några funderingar, och vad du är sugen på, så kan jag fixa nått bra paket pris ;). Jag hoppas dessa får många timmars spelgjäldje! :). Vissa spel har jag inte ens spelet utan bara köpt dem, för att jag visste att det var
bra spel.

Kan hämtas i Falun annars skickas, Köparen står för frakten.
Kan även tänka mig byta lite spel mot en Samsung galaxy s4 då jag är i behov av en.
Jag hoppas ni ser nått intressant!

// Mattias

EDIT:
Chrono Trigger - Nintendo DS
TALES OF SYMPHONIA NINTENDO GAMECUBE
Game Boy Color
Gameboy Advance SP
Zelda: Phantom Hourglass - Nintendo DS
Metroid gba
Golden gba
Sonic advanced gba
Sonic 3 advanced gba
Top Gun NES
BOF 4 ps1
TALESPIN NES
SUPER MARIO NES
SUPER MARIO tripple pack NES
Rush N attack NES
Suikoden DS
Zelda Majoras N64
007 world in not... N64
Zelda N64
Super mario 64
+15+ spel till, fråga....
Skapar nog en ny tråd...
SÅLT

(vissa Bilder vill FZ ha åt fel håll?, skyll inte på mig ^^)

Medlem
Skrivet av Ber:

tja!,
Final Fantasy / Breath of fire / Silent hill / Resident Evil / Starcraft 2 / Golden eye / Zelda / Megaman / Konsoller och mycket mera bara för att ta ett axblock av vad jag har...

Jag har varit en trogen samlare i många år men jag har nu slutat spelat mer eller mindre,
Så nu ska jag sälja min samling, Jag har mer än jag visar på bilderna, även konsoller, acc samt dosor, spel och liknande.
Allt ska bort! :).

Det är bara att PMa om ni har några funderingar, och vad du är sugen på, så kan jag fixa nått bra paket pris ;). Jag hoppas dessa får många timmars spelgjäldje! :). Vissa spel har jag inte ens spelet utan bara köpt dem, för att jag visste att det var
bra spel.

Kan hämtas i Falun annars skickas, Köparen står för frakten.
Kan även tänka mig byta lite spel mot en Samsung galaxy s4 då jag är i behov av en.
Jag hoppas ni ser nått intressant!

// Mattias

(vissa Bilder vill FZ ha åt fel håll?, skyll inte på mig ^^)

Skickat PM


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Lite OT men;

Skrivet av Ber:

(vissa Bilder vill FZ ha åt fel håll?, skyll inte på mig ^^)

detta ?

Lycka till med försäljningen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ber
Medlem

OFF T ,Conthox: det blir samma på antingen blocket eller tradera har jag för mig, att dem byter håll automatiskt för att den tror dem är sne, en funktion för att rotera bilderna innan man publicerar hade varit på sin plats.

ON T Tack ! ^^

Din Skugga: jag måste hem och kika SPn igen, då jag inte är hemma just nu, återkommer så fort jag kollat den, skickar du din mail kan jag eve fota och skicka extra bilder till dej på den när jag kommer tillbaka ;), återkommer med pris om just denna, tja!

Medlem
Skrivet av Ber:

OFF T ,Conthox: det blir samma på antingen blocket eller tradera har jag för mig, att dem byter håll automatiskt för att den tror dem är sne, en funktion för att rotera bilderna innan man publicerar hade varit på sin plats.

ON T Tack ! ^^

Din Skugga: jag måste hem och kika SPn igen, då jag inte är hemma just nu, återkommer så fort jag kollat den, skickar du din mail kan jag eve fota och skicka extra bilder till dej på den när jag kommer tillbaka ;), återkommer med pris om just denna, tja!

SKickade min mail i PM till dig


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

1
Skriv svar