Wolfenstein: The New Order – framtidsnazister på bild

Robot
Wolfenstein: The New Order – framtidsnazister på bild
Medlem
Wolfenstein: The New Order – framtidsnazister på bild

Ni kanske ska ändra release till 2014.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vackert.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

EDIT: Varför ser det så förbannat tecknat ut ibland? Tech5?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Dagen efter det vilda kalaset på Goebbels syltfabrik.

Medlem

Jag tackar inte nej till ett Fallout 4 med den här grafiken. *Wink wink nudge nudge*

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag tackar inte nej till ett Fallout 4 med den här grafiken. *Wink wink nudge nudge*

Det är ju ID Tech 5 de använder. Vet inte om Bethesda vill göra som EA gjort med Frostbite motorn (byta till en och samma motor för majoriteten av spelen som utvecklas).

Men det är ändå en viss lättnad att se så stor skillnad mellan Rage och Wolf fast de använder samma motor.
Kanske bara är så att Machinegames inte riktigt tror på Id's filosofi med att göra en enda MegaTexture som i sig ser bra ut men ser skit ut väl i spelet.

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Luciphear:

Jag tackar inte nej till ett Fallout 4 med den här grafiken. *Wink wink nudge nudge*

Det är ju ID Tech 5 de använder. Vet inte om Bethesda vill göra som EA gjort med Frostbite motorn (byta till en och samma motor för majoriteten av spelen som utvecklas).

Men det är ändå en viss lättnad att se så stor skillnad mellan Rage och Wolf fast de använder samma motor.
Kanske bara är så att Machinegames inte riktigt tror på Id's filosofi med att göra en enda MegaTexture som i sig ser bra ut men ser skit ut väl i spelet.

Nah, förväntar inte mig heller att Fallout 4 faktiskt kommer använda ID Tech 5. Om något så blir det antagligen motorn som Skyrim använder, vilket jag finner en rejäl besvikelse med tanke på hur begränsad den motorn är trots att den är "ny"(gammal med nytt namn)...

Medlem

Tyskarnas Ubersoldat på bild 2 och 4 känns riktigt "Wolfenstein-ish"!!! Jag älskade att slåss mot just den enheten i gamla hederliga RTCW, hoppas spelet fokuserar mer på sådana enheter istället för Mechwarriors från år 3124, som trailern antydde.

Längtar som faen, blir dag 1 köp


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Sapiens:

http://bilder3.egmont.se/cache/25/2536/25367326237f2d8eb5cb16...

Dagen efter det vilda kalaset på Goebbels syltfabrik.

Det är som Woodstock 1969.

Alla säger att de var där, men få kan bevisa det. Hur som helst, jag var där. Legendarisk fest. Goebbels är en helfestlig man och kan det där med sylt.

Medlem

Jag är nöjd med att de har försenat spelet. De har troligtvis fått mer tid av utgivarna för att utgivarna har sett var spelbranschen tar vägen, titta bara på The Last of Us. Berättelser är inne och eftersom spelet är SP-only så måste storyn vara bra, men därutöver måste själva gameplayet vara väldigt inlevelsefullt.

Jag tycker spelet verkar extremt lovande.

Medlem

Nazister är mysiga


signatur

Names are for friends,so i don`t need one.

Medlem

Nazister är de bästa bad guysen i film/spel. Hoppas det stämmer även här!

Medlem
Skrivet av Sethernis:
Skrivet av Sapiens:

http://bilder3.egmont.se/cache/25/2536/25367326237f2d8eb5cb16...

Dagen efter det vilda kalaset på Goebbels syltfabrik.

Det är som Woodstock 1969.

Alla säger att de var där, men få kan bevisa det. Hur som helst, jag var där. Legendarisk fest. Goebbels är en helfestlig man och kan det där med sylt.


signatur

// P

1
Skriv svar