Ta över fort i Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Medlem
Ta över fort i Assassin's Creed IV: Black Flag

Inte mycket mördande på senaste tiden.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Thane:

Inte mycket mördande på senaste tiden.

Får du ju tänka på att AssCreed (handlingsmässigt) inte bara handlat om att döda människor. Bra att dom lägger in mer nytt så man har annat att göra ÄN döda. Annars hade ni väl klagat att dom gör samma saker AKA cod helatiden right?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Thane:

Inte mycket mördande på senaste tiden.

Får du ju tänka på att AssCreed (handlingsmässigt) inte bara handlat om att döda människor. Bra att dom lägger in mer nytt så man har annat att göra ÄN döda. Annars hade ni väl klagat att dom gör samma saker AKA cod helatiden right?

Om jag inte mins fel sköt jag på ett fort i trean så det är inte något nytt.

Medlem

Sant, man får möta ett fort en gång i trean. Men tycker att det flesta av alla skepp uppdragen i trean var så begränsade. Nu i fyran får man ju alternativet att springa upp i ett fort efter man skjutit sönder det - döda ledaren - sen hoppa tillbaka ner i vattnet mot ditt skepp och segla vidare på nya äventyr.

Frihet har varit något viktigt för mig i assassins creed serien och fyran ser ut hittils som att bli det bästa med free roaming.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Moderator | Testpilot
Skrivet av Thane:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Thane:

Inte mycket mördande på senaste tiden.

Får du ju tänka på att AssCreed (handlingsmässigt) inte bara handlat om att döda människor. Bra att dom lägger in mer nytt så man har annat att göra ÄN döda. Annars hade ni väl klagat att dom gör samma saker AKA cod helatiden right?

Om jag inte mins fel sköt jag på ett fort i trean så det är inte något nytt.

Inte det jag svarade på heller, svarade på "Inte mycket mördande på senaste tiden".

För övrigt så brukar AC bygga på sina funktioner och göra dessa bättre. Tvekar på att Skjuta ett torn i 4an är samma som 3an om UBI går ut med en sådan här nyhet. Om nu inte FZ skapat den själv.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Inaktiv
Medlem

Hoppas man intar fortet som i spelet "North & South"!

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mjölken är inte sur iallafall.

De använde ordet "Fort" 34 gånger på 7 min haha ...fan vad jag har för mycket fritid nu

Fasen vad rolig den franska engelskan är

Såg lite roligt ut att man ensam simmar in i fortet för att se pirater redan vara där och slåss


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

De använde ordet "Fort" 34 gånger på 7 min haha ...fan vad jag har för mycket fritid nu

Fasen vad rolig den franska engelskan är

Såg lite roligt ut att man ensam simmar in i fortet för att se pirater redan vara där och slåss

Sånt som du skrev sist där gör AssCreed väldigt arkadiskt, det är synd faktiskt :/

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Thane:

Inte mycket mördande på senaste tiden.

Får du ju tänka på att AssCreed (handlingsmässigt) inte bara handlat om att döda människor. Bra att dom lägger in mer nytt så man har annat att göra ÄN döda. Annars hade ni väl klagat att dom gör samma saker AKA cod helatiden right?

Om jag inte mins fel sköt jag på ett fort i trean så det är inte något nytt.

Du kunde dock inte ta dig in i eller över huvud taget interagera med det efter att du förstört det,

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

De använde ordet "Fort" 34 gånger på 7 min haha ...fan vad jag har för mycket fritid nu

Fasen vad rolig den franska engelskan är

Såg lite roligt ut att man ensam simmar in i fortet för att se pirater redan vara där och slåss

Sånt som du skrev sist där gör AssCreed väldigt arkadiskt, det är synd faktiskt :/

Dom tog fram motorbåten så fort Kenway slängde sig i sjön

Medlem

En av de sakerna som jag är absolut minst intresserad av! Ett skepp som tar över en borg? En borg?!! Blir lite overkligt o förresten så var borgintagandet i förra spelet 1) samma för varje borg (tråkigt) 2) borgarna var rätt döda allmänt (man vill väl skydda sin borg?) 3) man blev nästan typ utkastad av de otacksamma amerikanarna 2sek efter du släppt in dem! + Var det nånstans där spelet går in i korridorspelande var det i de slott/borg man intog när man hade sin båt!

Mindre borgar, man åker ju inte omkring på en pansarkryssare!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv
Skrivet av kabex:

Mjölken är inte sur iallafall.

Inte sur... men beskt.

Skrivet av showerguy:
Skrivet av kabex:

Mjölken är inte sur iallafall.

Inte sur... men beskt.

Min kommer smaka sött... Mmmmmmjölk


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar