Experimentella Betrayer utannonserat

Robot
Medlem
Experimentella Betrayer utannonserat

Skall spelet vara svart och vit eller är det bara ett försök att vara konstnärlig i videon?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den svartvita grafiken. Den är stilfull, visst...men mina ögon gillade inte stilen, blev för mycket på något sätt :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

är väl alltid kul att dom testar något nytt. Vetefan om jag gillar det jag såg på klippet dock

Medlem
Medlem

Kan de inte inspireras litet av filmen Ravenous istället och göra det spännande och otäckt?

Inaktiv

Med tanke på deras track record är jag beredd att ge det en chans men om det är sådan där grafik hela spelet igenom så verkar det typ ospelbart...

gnu
Medlem

ser inte ett jävla skit av vad som händer.

Medlem

Utvecklare bakom och inte utvecklarna bakom känns som en viktig distinktion.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det känns som ett häftigt koncept som kommer bli jobbigt att spela.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Som i princip alla andra verkar påpeka, intressant koncept grafiskt men lär antagligen mest bli förvirrande och svårt att sätta sig in i, åtminstone för mig (av döma av trailern), gillar miljön osv. dock, hoppas att de ändrar sig angående det svartvita bara. Just svartvitt med så hög kontrast och så pass detaljerade miljöer fungerar inte, det fungerar ju utmärkt i typ Limbo just för att det är så stilrent, men här ser det mest förvirrande ut.

One, two, three... go!

Verkar mysigt, på något kannibalistiskt sätt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det Känns lite surt ändå...


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

Låter intressant.. men gillar inte den "svartvita idén" och trailern var ju bah jobbig att se på.

Medlem

Kommer sälja grymt dåligt om det är svartvitt, jag avskyr svartvitt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

Kommer sälja grymt dåligt om det är svartvitt, jag avskyr svartvitt!

Som tur är baseras inte ett spels försäljningssiffror i vad du tycker om och inte tycker om.

Det enda det här spelet gjorde var påminna mig om ZX Spectrum tiden, med en viss skillnad: Spelen på den verkade och var ofta kul. Till skillnad från detta som bara skriker "KULTUR!!! SPECIELLT!! KONST!!!", så det blir väl mest kommunister som spelar detta


signatur

I drank what?

1
Skriv svar