Kommer Left 4 Dead 3 visas på Gamescom?

Robot
Medlem
Kommer Left 4 Dead 3 visas på Gamescom?

Hoppas!!!! Men jag hoppas de uppgraderar motorn först; vill ha mer zombiespring, bättre motor ^^


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Jag trodde att Valve inte kunde räkna till 3?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Finns plats för många treor på Source 2. L4D3, HL3, kanske till och med Portal 3, eller Team Fortress 3?

Gief!

Youtuber
Skrivet av Hurin:

Hoppas!!!! Men jag hoppas de uppgraderar motorn först; vill ha mer zombiespring, bättre motor ^^

Står ju iofs i changeloggen [Source2]


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

TF3, HL3, L4D3 samt Portal 3 kommer alla släppas på samma dag, det här konfirmerar det .

Geeks Gaming
Skrivet av DunnZ:

Finns plats för många treor på Source 2. L4D3, HL3, kanske till och med Portal 3, eller Team Fortress 3?

Gief!

Vad sägs som en bundle med alla spel till priset av ett för dom tvingar oss att vänta?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Vad sägs som en bundle med alla spel till priset av ett för dom tvingar oss att vänta?

Orange Box 2!

Medlem

Inget emot så länge de gör ett bra hopp från l4d2.

Skillnaden på ettan och tvåan var alltför liten och förväntar mig att de ska komma på en hel del nytt

Medlem

Nice! Har varit sugen på en uppföljare ett tag nu. Hoppas dom slängt in många nya funktioner och kanske t om lite mer variation på uppdragen.

Kommer bli köp i vilket fall


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av DunnZ:
Skrivet av Jinxswe:

Vad sägs som en bundle med alla spel till priset av ett för dom tvingar oss att vänta?

Orange Box 2!

Faktum att säga är det nog ett av mina bättre köp. Skulle vara kul med fler sådana boxar i olika slag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Geeks Gaming
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av DunnZ:
Skrivet av Jinxswe:

Vad sägs som en bundle med alla spel till priset av ett för dom tvingar oss att vänta?

Orange Box 2!

Faktum att säga är det nog ett av mina bättre köp. Skulle vara kul med fler sådana boxar i olika slag.

Köpte Hl2... fick CS:S, CS1.6, CS:Z.
Köpte Orangebox... fick Hl2, Hl2e1 och e2, TF classic, TF2, Portal.

Så jag skulle inte tacka nej till de.

Medlem

Då får vi se vad som händer:P
Undrar om de har ny motor samt nya "funktioner" gentemot hur L4D 1 - L4D 2. (om det nu dyker upp)

Medlem

Free to play?

Medlem

Tror aldrig att jag har haft så kul i ett online-spel som Versus Mode i första spelet. Tyvärr tillförde inte tvåan så mycket på den fronten, utan gjorde det näst intill ospelbart utan diverse competivtive-moddar. Det funkar inte att ändra poängsystemet så att det bygger på att spelarna inte ska klara sig till slutet och sedan pumpa in nya survivors-verktyg i ett spel där det mesta redan är till deras fördel.

(yepp, rant)

Medlem

xD tror Gabe har varit och lärt sig att räkna till 3.

Medlem
Skrivet av DunnZ:

Finns plats för många treor på Source 2. L4D3, HL3, kanske till och med Portal 3, eller Team Fortress 3?

Gief!

Game of Games?


signatur

Have a good time!

Medlem

Gör en Orange box 2 !!! Med Hf 3, portal 3, lfd3 etc

Medlem

Dom kommer garanterat släppa ett nytt orange box... och jag kommer lätt köpa det!!

Medlem

Aldrig gillat Left 4 Dead. Överskattat tycker den här tyckaren.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Aldrig gillat Left 4 Dead. Överskattat tycker den här tyckaren.

spela coop på svåraste är en höjdare tycker jag

Medlem

Hoppas det blir open world med fordon och islandshästar.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Hoppas det blir open world med fordon och islandshästar.

Islandshästzombies!

Medlem

Personlig åsikt: Gäsp

Medlem

Gillade dom andra 2 för mp, kommer lätt köpa det här så länge alla ryssar blir bortkopplade från det.

Medlem
Skrivet av Mytos:

Personlig åsikt: Gäsp

Personlig åsikt: Folk som inte förstår varför allt Valve gör är intressant är så roliga

Medlem

haha såg detta på IGN nyss =P


signatur

Gradixio!

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Gillade dom andra 2 för mp, kommer lätt köpa det här så länge alla ryssar blir bortkopplade från det.

Trist tycker jag också, L4D2 är översvämmat av ryssar som inte förstår engelska =/


signatur

I drank what?

Inaktiv

Jag tror dock inte att Orange Box 2 kommer. Ofta man slänger in Half life 3, Team Fortress 3, Portal 3, Left 4 Dead 3 och något annat spel i ett paket för 500-600 kronor?

Det vore ju häftigt men tror nog att man delar upp det separat så man får in lite extra stålar.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

3? 3? Detta är Valve vi snackar om.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

1
Skriv svar