Diablo 2 Ladder Reset och 1.13

Medlem
Diablo 2 Ladder Reset och 1.13

23e mars, all info finns på arreat gott folk, om någon kommer ge sig in på Hardcore Ladder, hör av er till mig:)...

Medlem

Jag kommer spela. Sitter och laddar lite med en smiter nu sista dagarna av förra laddern. Kommer dock spela med min bror i pw games. Finns dock på HC-Laddern och lär nöta så mycket jag hinner.


signatur
Medlem

Respec kommer ju göra det betydligt enklare att starta upp en ny MF-sorc på nya laddern utan boost. Det kunde vara rätt kämpigt tidigare att komma igång när man ville spara alla sina skillpoints till level 30-skills. Jag kommer köra igång en FW FO-sorc på SC Ladder.

Medlem

Jag raderade samtliga gubbar för 2 veckor sen och skänkte bort rubbet i samtligas inventory. Nystart blir eventuellt till sommaren. Återfall får jag alltid:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Fan va najs!! Äntligen!!

Medlem

TixFrix, vad kommer du spela för char, vad kommer din bror spela?, kommer ni spela seriöst mot 99 eller lite små lirande bara?

Medlem

Pga jobb och skola så kommer vi inte hinna nöta så mycket som behövs för att kunna tävla i laddern. Så det blir mer slöspelande för skojs skull för våran del och det lär börja med 2x sorc för mf och sen blir det lek-klasser som IK baba och Smite pala osv.


signatur
Medlem

Så mycket som krävs för att vinna laddern kommer jag absolut inte spela:P, denna säsongen när jag spelade som mest låg jag och några på 200 baalruns per dag och det räcker inte ens:P(kan säga dom dagarna var det inte tid över till annat), men jag kände lite panik för jag börja relativt sent och ville ha 99, men både jag och en annan polare fick 99 som vi jobba hårt för:)...

Vad har du för acc TixFrix?

Men blir typ samma här, mf sorre för att mfa, sedan när man är redo skapar jag nog en char som blir enbart för baalruns, och denna gången gå lite långsamare fram:P...

Medlem

Någon annan som kommer köra Sc ladder. kommer nog hinna köra en hel del , startar också en mf sorc sen får vi vart det bär av :)... om någon har lust att köra igenom spelet på tisdag så finns jag på europe *acce.

hoppas några fler orkar :).. vore skoj om det fanns intresse för handel och mula lite folk härimellan.

Medlem

Trevligt, det var på tiden. Blir till att leta upp skivorna och nöta lite

Medlem

fan jag blir så jävla less på Bnet asså, någon mer som upplever att spelet ibland fryser sig, att vart man än går så står fienden stilla? Så är man tvungen å hålla på logga in å ut för att skiten ska fungera igen? Ingen som vet lösningen på problemet?

Medlem

Det är dupe lagg. Iom att idioter dupar efter 1 dag så dupar de järnet för att cuba runor att sälja till större idioter som köper prylar och därför laggar servrarna.


signatur
Medlem

dupe laggen vare iaf inte länge, btw hur gåre de för er, jag blev lvl93 idag iaf, men börjar jobba lite smått imorrn:P...

[lvl94 nu]

1
Skriv svar