Kanske sen på bollen men...

Skribent
Kanske sen på bollen men...

Mario 64 är rätt bra.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Kanske sen på bollen men...

Bästa multiplayerspelet på PS2 !

Medlem
Skrivet av Luftman:

Bästa multiplayerspelet på PS2 !

smart, noob.
PS2 var bara 32 bitar, du tänker på Sonic the Hedgehog.
Mario64 var ett överlevnads coop-lir med zombie tema till sega-megardrive. Sjukt bra, men isbanan där man blir jagad av en köttätande zombie-pingvin nedför en rutschkana mot helvetet skrämde mig när jag var liten.

Medlem
Skrivet av trasapa:
Skrivet av Luftman:

Bästa multiplayerspelet på PS2 !

smart, noob.
PS2 var bara 32 bitar, du tänker på Sonic the Hedgehog.
Mario64 var ett överlevnads coop-lir med zombie tema till sega-megardrive. Sjukt bra, men isbanan där man blir jagad av en köttätande zombie-pingvin nedför en rutschkana mot helvetet skrämde mig när jag var liten.

Den där sista delen innehöll faktiskt viss sanning. xD

Skribent
Skrivet av Luftman:
Skrivet av trasapa:
Skrivet av Luftman:

Bästa multiplayerspelet på PS2 !

smart, noob.
PS2 var bara 32 bitar, du tänker på Sonic the Hedgehog.
Mario64 var ett överlevnads coop-lir med zombie tema till sega-megardrive. Sjukt bra, men isbanan där man blir jagad av en köttätande zombie-pingvin nedför en rutschkana mot helvetet skrämde mig när jag var liten.

Den där sista delen innehöll faktiskt viss sanning. xD

Jag klara den djävulsdyrkarbanan innan. Gör en kovändning angående min bild av Miyamoto som mysfarbror.


signatur

I am the black wizards.

Jag visste inte Mario hade fyllt 64 år. Det gick snabbt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Jag visste inte Mario hade fyllt 64 år. Det gick snabbt

Han är inte 64 ännu, men han är då inte Super. Hade han varit Super Mario 64, då hade det inte varit ett sådant stort problem att ta en pingvin från punkt A till B.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Har du spelat sunshine då? Då man som kommunist-Mario tvättar bort borgarpropaganda som ens blåa motsvarighet har ritat överallt. Något för alla åldrar.
Ironin är dock slående då kommunist-mario får både liv och guldstjärnor för att samla mynt, detta utvecklas senare till en djupare storyline i Super Mario: Reloaded till Commodore 294, där Mario finner sig själv fast mellan två demonstrerande partier och måste välja sida.
Ett av dom bästa FPS-spelen någonsin i mitt tycke, 2008 så portades det till Sega Dreamcast och Virtual Boy.

Skribent
Skrivet av Luftman:

Har du spelat sunshine då? Då man som kommunist-Mario tvättar bort borgarpropaganda som ens blåa motsvarighet har ritat överallt. Något för alla åldrar.
Ironin är dock slående då kommunist-mario får både liv och guldstjärnor för att samla mynt, detta utvecklas senare till en djupare storyline i Super Mario: Reloaded till Commodore 294, där Mario finner sig själv fast mellan två demonstrerande partier och måste välja sida.
Ett av dom bästa FPS-spelen någonsin i mitt tycke, 2008 så portades det till Sega Dreamcast och Virtual Boy.

Jag har missat ovannämnda. Däremot är jag ett stort fan av Super Garrotta Mario till Wii U. Sjukt kul att vrida paddan för att garrottera fienden. Lite blodig, men extremt beroendeframkallande.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha, denna tråden var den roligaste på mycket länge

(Kunde inte komma på något att bidraga med dock, sorry )


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Haha, denna tråden var den roligaste på mycket länge

(Kunde inte komma på något att bidraga med dock, sorry )

Kolla med Mario, han kan det där med bidrag.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Luftman:

Har du spelat sunshine då? Då man som kommunist-Mario tvättar bort borgarpropaganda som ens blåa motsvarighet har ritat överallt. Något för alla åldrar.
Ironin är dock slående då kommunist-mario får både liv och guldstjärnor för att samla mynt, detta utvecklas senare till en djupare storyline i Super Mario: Reloaded till Commodore 294, där Mario finner sig själv fast mellan två demonstrerande partier och måste välja sida.
Ett av dom bästa FPS-spelen någonsin i mitt tycke, 2008 så portades det till Sega Dreamcast och Virtual Boy.

Jag har missat ovannämnda. Däremot är jag ett stort fan av Super Garrotta Mario till Wii U. Sjukt kul att vrida paddan för att garrottera fienden. Lite blodig, men extremt beroendeframkallande.

Fast den har ju inget mot Super Hipster Bros. Du vet, den där man använder paden på Wii Un som glasögon som lägger till instagrameffekter mot allt du tittar på. Och just ja, inget plattformande, det är ju mainstream.


signatur

Videomupp

Medlem

Har ni inte hört talas om det där senaste Mario-spelet!?

Där ska man tydligen kunna äta svampar så att man blir jättestor, hoppa på sköldpaddor, kunna förvandlas till en tvättbjörn samt rädda prinsessor.

Låter dock som att det inte kommer bli en höjdare.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Låter väldigt våldsamt och väldigt droginriktat. Känns lite moraliskt fel med det spelet kan jag tycka.


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av Apministern:

Har ni inte hört talas om det där senaste Mario-spelet!?

Där ska man tydligen kunna äta svampar så att man blir jättestor, hoppa på sköldpaddor, kunna förvandlas till en tvättbjörn samt rädda prinsessor.

Låter dock som att det inte kommer bli en höjdare.

Men snälla, sluta med drogpropaganda i min undermåliga blogg. Det där har du drömt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Har ni inte hört talas om det där senaste Mario-spelet!?

Där ska man tydligen kunna äta svampar så att man blir jättestor, hoppa på sköldpaddor, kunna förvandlas till en tvättbjörn samt rädda prinsessor.

Låter dock som att det inte kommer bli en höjdare.

Skyrim ripoff! Typiskt Nintendo att sno andras idéer.

Skribent
Skrivet av trasapa:
Skrivet av Apministern:

Har ni inte hört talas om det där senaste Mario-spelet!?

Där ska man tydligen kunna äta svampar så att man blir jättestor, hoppa på sköldpaddor, kunna förvandlas till en tvättbjörn samt rädda prinsessor.

Låter dock som att det inte kommer bli en höjdare.

Skyrim ripoff! Typiskt Nintendo att sno andras idéer.
http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/misc/movies/gsm_...

Första Mario-spelet var dessutom en direkt ripoff på Giana Sisters.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar