Diablo2 Äventyr

Medlem
Diablo2 Äventyr

Tja allesammans, fick en rolig idé, tänkte höra med FZ folket ifall det finns intresse för att vara med på ett litet D2 äventyr.

Vet inte hur många av er som sett videorna från tyskarna som drog egenom d2 naked i HC, Även Uber Tristram, dom hade ju stort party med t.ex. 2 paladiner, en för Salv och en för Conv, etc etc.

Mina tankar är att om det finns intresse, så drar vi ihop ett mini party för skojs skull som försöker ta sig egenom normal naked, enda items vi använder är potts/tp scrolls som droppas...

Om det finns intresse för folk som vill spela:
Necromancer - Summoner
Sorc - Fire
Sorc - Cold
Druid - Oak/Summons
(Baba - BO)
(Paladin - Salv)
Sedan är det ju självklart valfritt vad man ska spela men om vi ska slutföra det tror jag vi behöver dessa karaktärer i alla fall, skrev baba och paladin inom parantes för mycket förståligt om ingen orkar springa med dessa passiva karaktärer även om det vore GULD värt

Finns det intresse?, jag tycker att det vore kul i alla fall:)
jag vet även lite annat folk som nog skulle tycka att detta vore en kul grej men jag börjar att höra med er här på fz;)...

peace

Medlem

Baba skulle jag kunna ta.


signatur

Rawr

Medlem

Glömde skriva Trap assasin, självklart kör någon traps med fade mode:)

Bara jag och Crawller som e sugna?, tror detta kan va ballt, kräver ju inte att man har ngn gear eller andra chars för boost heller:P

Medlem

Jag skulle nog kunna vara med. En summon druid kan jag åta mig rollen som.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar