Någon har d2 acc eller saker som ni inte använder

Inaktiv
Någon har d2 acc eller saker som ni inte använder

antar att en del av er ligger och trycker på acc fulla med saker ni inte har nån nytta av, kanske för ni slutat spela eller nåt och låter grymt gear bli expired (gjorde själv detta misstag när jag sluta)

är nu inne i en period där jag spelar en del igen (sc ladder) försöker få ihop en grym zealot som jag hade innan men alla vill bara ha high runes nu så jag kan fan inte trada till mej nåt och pallar inte göra 100 gubbar för att hellforge rusha liksom så om ni har något som jag kan ha nytta av så säg till här eller messa ingame *bullsquid

tack...

söker främst grief eller annat zealot vapen eller diverse hr's men chansen e väl inte stor kanske

just när jag fick ihop allt bra gear jag hade innan (hoto, enigma, fortitude, exile, grief, botd osv) var för en polare sluta och gav mej allt så tänkte man kanske kan ha nån liknande tur här för antar att de flesta av er gått över till wow....kanse finns era d2 acc kvar än?


signatur

Bullen is back :)

Medlem

Det jävliga är ju att jag får återfall ofta men vad fasen. Är du sugen på Spirit-runordet? Jag har både sköld och svärd på min Paladin (lvl 80). Lite annan bröte kan du få också. Jag strippar nog samtliga karaktärer när jag ändå håller på.

För er som är sugna har jag en sorc (80), en amazon (65-70?) och några lastmulor. Det finns en del smått och gott. Skicka PM om tid för överföringen. Helger lämpligast.

Jag kör nystart när patchen kommer.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ladder reset kommer ju aldrig :/


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Ladder reset kommer ju aldrig :/

Jag var inställd på att den skulle komma innan sommaren detta året. Men du är med på lite Co-op när den är igång hoppas jag:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

jo jag borde ha tid


signatur

Rawr

Medlem

Ladder reset kommer nästa sommarn tror jag, ganska kvalifiserad gissning utan att 100% veta...

Medlem

orka vänta så länge... Men jag har ingen lust att börja nu heller


signatur

Rawr

Medlem

IMO desto längre bort desto bättre

Medlem

Är det ingen som vill ha grejerna jag erbjuder?

Jag strippar samtliga karaktärer på utrustning, runor och ja allting. Det enda jag behåller är mitt account.

Det är synd och skam om dom går förlorade när upphörandedatumet kommer pga inaktivitet. Skicka PM om önskemål för tid och datum.

Edit: Numera omöjligt. Grejerna har fått ny ägare.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Pja, jag har precis börjat spela lite igen. Om nån har kick-assassingrejer att ge...säg till En Bartuc's går alltid åt!

Medlem

Jag spelar nästan aldrig lägre men har en del grejer på ladder. Skicka ett PM så kan jag se om jag kan hosta upp lite.


signatur

4 8 15 16 23 42

1
Skriv svar