Medlem
diablo2

hej!
hade tänkt köpa d2 och LOD för 200 spänn.
är det värt det ?

Medlem

Ja, verkligen. Köp, älska och vörda:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

KÖP! Verkligen underbart. Speciellt om man spelar med kompisar och om man får lite hjälp av kunniga Diablo spelar. Så kan de säga vad man ska sätta sina stats på osv


signatur

Rawr

Medlem

Tveka inte en sekund, billigt är det också, har du aldrig spelat förr så är bara fråga här för hjälp

Medlem

spela hos en kompis en gång, tyckte det var kul.

Medlem

får se vad som händer

Medlem

hej! har nu köpt d2+LOD, är det nån som är kung som kan uppfostra en ny noobig lod spelare?

Medlem

Här finns det gott om folk som kan ge tips på vad som är bra respektive dåligt beroende på vad du gör för karaktär. Min personliga favorit är sorceress med cold/fire-spec. Har du några frågor rörande just en sån kan jag ge lite tips:) (Skilltree osv)

Oavsett vad du väljer så utforska varenda millimeter av kartan/orna och ta kol på alla fiender första gången du spelar. Detta för att öka chanserna för eventuella bra låglevel-drops.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

jag trodde det var officela servrar man spela på liksom som på wow, men det verkar som om vemsomhelst kan göra server på detta spel (spelar ingen roll LOL)
jag är paladin

Medlem

Paladiner är nog inte ett smart förstaval då de behöver väldigt bra equipment för att komma någonvart. Men kul är den


signatur

Rawr

Medlem

om du väljer hardcore har jag möjlighet å hjälpa dig in-game, det innebär att man bara har ett liv så det kräver lite mer från dig dock:).

men på softcore rekomenderar jag helt klart cold sorc, då kan du mfa och hitta bra grejer hos mephisto i hell

Medlem

Som sorc dör man ju hur lätt som helst där i hell :S


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Som sorc dör man ju hur lätt som helst där i hell :S

Det är svårare med en meleekaraktär på hell:) Kör man bara ordentligt med poäng på vitality så är det nemas problemas:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

bygg din sorc rätt med skills så är det inga problem, + om han endå spelar sc, who cares om man dör nån gång på väg till meppe/pindle etc:)

1
Skriv svar