FZ Play Bara Laddar

Medlem
FZ Play Bara Laddar

Hej!
Stött på det här felet sedan jag köpte min nya dator! Jag kan inte spela era film klipp, Det går skit bra i de första 4-5 sec men sen så början den buffra(ladda) och jag kan inte se resten utav klippet!

Ngn mer som stött på detta?

phi
Medlem

Ser att många klagar på samma sak men har aldrig själv haft problem med FZ spelare. Då har jag betydligt större problem med Youtube.

Medlem

Hejsan!
Kan du gå in på http://www.fz.se/core/tools/identify_useragent.php kopiera innehållet och klistra in det här eller skicka ett PM till mig. Då kan vi felsöka. Vad har du för internetanslutning förresten? Vilken hastighet och ISP?

Medlem

Jag har samma problem när jag sitter på jobbet, hemma däremot funkar det fint.

Medlem

Hej

Så här stog det på länken du skicka!

Is mobile (BrowserInfo - Detect All): No
Is mobile (Cookie value): No
Mobile device type (BrowserInfo): None
User agent (BrowserInfo): mozilla/5.0 (windows nt 6.2; wow64; rv:22.0) gecko/20100101 firefox/22.0
User agent (Server): Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0

Hmm jag har 24mb Comhem och har inte problem att streama ngt annat :S youtube icefilm swefilmer eller ngt liknande... skit konstigt verkligen! Kan det vara Windows 8 som spökar?

Medlem

Hmm, vi kikar på det. Det man kan testa är att slå av flash i webbläsaren och se om det lirar då. Värt ett försök och då vet vi vart felet kan ligga.

Medlem

Jag testa stänga av flash player och jag kan spela filmerna men måste buffra dem först! så måste vara ngt mer det!

1
Skriv svar