"Den riktige Kratos" behöver dina pengar

Robot
"Den riktige Kratos" behöver dina pengar
Medlem
"Den riktige Kratos" behöver dina pengar

Nu börjar det spåra ur...

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

jag ska med göra film, jag behöver 500k. lägg det i ett brunt kuvert och lämna det under det vanliga stället under bron i utkanten av stan.
så jag också kan visa mina talanger som skådis.
-tack på förhand.
-ps. ha en vit ros på rocken så ingen attackerar dig.

phi
Medlem

Det är ju inte direkt förvånande att han bara fått ihop 7 st backers och ca $200 hittills. Hans polare som backat?

Medlem

Nepp, för att få till en riktigt bra God of War rulle behövs nog Hollywood och ett gäng bra manusförfattare (som dock är lite svårare att hitta i Hollywood hähä) och Jason Mamoa i huvudrollen!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan ju inte bli bra.

Medlem

haha gå o göm dig

Medlem

Älskar hur han bara läser av texten brevid kameran! för då låter det som det kommer ifrån hjärtat lol


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Haha, när han snackar engelska på slutet låter det ju som Arnold. I call shenanigans!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Tack men nej tack och för att förtydliga, aldrig i livet.

Medlem

Sju backers på halva tiden, det borde väl också vara någon sorts rekord? Sen är ju nivåerna lite halvtaskiga, 40 dollar så får du ladda ner filmen, 400 dollar så får du den på signerad DVD med en massa annan skit. Det är ju orealistiska summor, varför inte lägga nerladdningen på 10 dollar och en osignerad dvd för 40?

Har kastast mycket pengar på Kickstarter senaste året, men någon måtta får det vara.

/ LordDaimos

Medlem

Han behöver ju biffa till sig en hel del innan!

hahahaha nu får dom ta och ge sig fan !!...

Han får nog träna ett bra tag till om han ska vara i närheten av Kratos.
Älskar blicken han ger i början när han kommer upp från marken = FAIL

Du är en dude som har 90% för lite muskel massa om du ska va Kratos just saying ^^

En sak kan jag ge han dock : )
*EPIC FACEPALM*

Han kanske ska ringa Uwe Boll?

Medlem

Titta lite på hans hemsida, finns en video där han hävdar att de som skapade God of War har möjligtvis sett en bild på honom och skapat karaktären baserat på hans utseende. Herreguuuud.

Medlem

signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Inga problem med rättigheter då?

Medlem
Skrivet av kebbe:

Inga problem med rättigheter då?

Vadå rättigheter, han ÄR ju Kratos!

Medlem

Grabben kan ju inte ens engelska, ajajaj vad händer med världen

Medlem

Ja, vad ska man säga, troligtvis en stor fail, men man vet ju aldrig med indie, det kan bli bra om de inte satsar för stort.

KoP
Medlem
Medlem

Tiggare. Usch! Trodde bara att det var uteliggare som gjorde det

Medlem

Kommer den vara på engelska

Medlem

varför rapporteras detta på fz över huvud taget? Det är ju ren skit så varför ge dem gratis reklam?

Så trött på alla meningslösa projekt på kickstarter och liknande ställen. Visst det funkade bra i början, men tillslut kommer folk inte orka backa 500 olika projekt som verkar bra och verkligen inte alla dessa meningslösa projekt.

295k seriöst?! skänk pengar till cancerforskning eller liknande istället.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Lär ju bli nedstängt som Final Fantasy 7-serien...


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Kill it, kill it with fire!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Medlem

....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ring ambulans jag dör!!

/ellakk


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar