java/bowazon (hybrid build)

Inaktiv
java/bowazon (hybrid build)

Hej jag e sugen på att starta en ama nu men vet inte riktigt om jag vill bli bow eller java så jag tänkte finns det ingen build där man kan ha båda och funka effektivt? tex köra light fury och strike med java och så ha en bow på switch och köra multi shot? räcker skillsen? och hur ska jag sätta isf? vill ju inte göra fel nu i början

antar att man måste ha rätt bra bow för att göra skada i hell? annars för java räcker väl titans?

ingen som har nåra titans liggandes annars som man kan få eller byta billigt (har inte mycke till trade tyvärr)


signatur

Bullen is back :)

Medlem

Jag håller också på med en amazon. Inga skill points utsatta för jag vet inte vilken sort jag ska ha. Det känns som att Spear/Javelin har fler vapen att välja mellan.

Idag droppade Mephisto för övrigt Valkyrie Wing + 2 ama-skills och ett par handskar som gav +2 i javelin/spearskill m m. Snacka om fullträff.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ariath skulle inte du spela vid ladder reset?


signatur

Rawr

Medlem

Crawller---> Vem kan hålla sig undan hehe?:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag hittade en build som kanske kan vara nåt.

Java/bowazon-hybrid

Scrolla ner och kolla.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Skapa en 100% javazon istället på HCL så får du titans,TG och sånt av mig;P

Inaktiv

nej nån hc blir det inte för mej.
har inte tålamod att sitta göra om chars som sagt men tack ändå
verkar som det får bli en mf-javazon ist


signatur

Bullen is back :)

1
Skriv svar