Medlem
Diablo 3

Hej! medveten om att det här är en dum fråga men jag orkar för tillfället inte ta reda på svaret. Hur går online-läget till i diablo, är det någon form av rollspel eller snarare strategi? tacksam för svar

Inaktiv

Hmm det kommer väl att bli som ettan och tvåan... Rollspel alltså

Medlem

Den här tråden kommer bli flyttad till diablo forumet gissar jag på

blir nog som 2an med viss variation

Medlem

som sagt. Action rollspel som de andra i serien.
Skitmånga monster att slakta i snabb fart

Medlem

Apropå online-läget så hoppas jag innerligt att Diabloserien kommer förbli gratis att spela på b.net.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

ooo det hoppas jag med, fy fan om man ska behöva betala för det

Medlem

Är 99% säker att man inte behöver betala.

Det kommer säkertligen se ut ungefär som 2:an. Dock har jag hört att man kan vara ca 16 pers eller fler inloggade samtidigt per game?

Hoppas att de underhåller spelet och gör det likt wow i avseendet att de lägger till nya instanser / grottor som man kan utforska. Men Diablo ska självklart vara sista bossen

Medlem
Skrivet av hyperkossan:

Är 99% säker att man inte behöver betala.

Det kommer säkertligen se ut ungefär som 2:an. Dock har jag hört att man kan vara ca 16 pers eller fler inloggade samtidigt per game?

Hoppas att de underhåller spelet och gör det likt wow i avseendet att de lägger till nya instanser / grottor som man kan utforska. Men Diablo ska självklart vara sista bossen

Japp. Skulle det komma expansioner vilket det säkert gör så ska dom bakas in så Diablo fortfarande kommer sist.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det var det enda jag inte gillade med Diablo 2.
Att Diablo inte var den allsmäktigt onda.

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

Det var det enda jag inte gillade med Diablo 2.
Att Diablo inte var den allsmäktigt onda.

Jag hade inget emot det. Är inte Baal den starkaste utav alla bröder egentligen?

1
Skriv svar