Vad tycker ni? (1.13)

Medlem
Vad tycker ni? (1.13)

Tja på er gott folk
Jag vet att det var längesedan blizzard nämnde 1.13 men ingen här har tatt upp det?, och det var 101 sidor så orkade inte läsa så mycke på blizzards site, men vad tycker ni vore coolt lägga till i 1.13 som inte finns idag?

Med bara en prioretering säger jag fixa PK buggarna, public baals även på HCL vore fett nice.

Ett sätt att vinna kartan(självklart inte så man ser alla monster och sånnt på den), detta skulle göra att dom som fuskar och anvädner map hack inte skulle få lika stora fördelar utöver oss som spelar legit.

Sedan vore det väldigt checkt om dom t.e.x ordnade så man kanske kan ha 100 st i f-list, när man spelat några år räcker inte 25 stycken på långa vägar....

Nått nytt händer när man når dessa högre levlar som 96,97,98,99 kanske, en extra morot, tänk om t.ex. en druid kunde få static field vid lvl 97,98, då kan han med göra nytta i ett BP(baal party), nödvändigt vis inget som gör gubben bättre, men något ballt iaf?...

Mera häftiga saker som det där med nycklarna som kom i 1.11, diablo2 skulle kunna ha mer stora bossar, och just på det sättet som nycklarna är upplagda att man inte behöver skit dyra saker för att uppna portarna, det skapar dupes etc.

Medlem

Jag orkade inte regga på sidan för att posta något där

Skrivet av nordre:

Ett sätt att vinna kartan(självklart inte så man ser alla monster och sånnt på den), detta skulle göra att dom som fuskar och anvädner map hack inte skulle få lika stora fördelar utöver oss som spelar legit.

Det skulle vara så nice att jag började spela igen =D Har ju trots allt mycket av värde på mig.


signatur

Rawr

Medlem

Jag hade gärna sett att man kan köra Pandemonium Event offline utanför b.net alltså. Jag har skapat en del gubbar i SP offline som jag skulle vilja testa med. För övrigt har jag inte läst vad som kommer med på Blizzards sida men det är nog det enda jag kommer på.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av nordre:

Ett sätt att vinna kartan(självklart inte så man ser alla monster och sånnt på den), detta skulle göra att dom som fuskar och anvädner map hack inte skulle få lika stora fördelar utöver oss som spelar legit.

Försvinner inte charmen med spelet då? Det är därför jag spelar det fortfarande, ny karta varje gång. Det roligaste är ju att spela utan att rusha med ett gött gäng och se var man hamnar. Men smaken är ju som den berömda baken.

Kanske ska det gå att använda Zod i fler runewords än ett?


signatur

kaffepaus snart?

Medlem

alphins, charmen kan minska, men man behöver ju inte fixa kartan om man inte vill, Men som det är just nu är det rätt hemskt att alla hackers får stora fördelar tycker jag, speciellt i ett ladder reset då man kanske spelar över 1 dygn för att sova några timmar och påt igen bara för att inte tappa plattser på laddern, då är det orättvist när andra sitter och baalar med kartan färdig och kan springa till meffe mycke säkrare än alla andra:P....

Medlem
Skrivet av nordre:

alphins, charmen kan minska, men man behöver ju inte fixa kartan om man inte vill, Men som det är just nu är det rätt hemskt att alla hackers får stora fördelar tycker jag, speciellt i ett ladder reset då man kanske spelar över 1 dygn för att sova några timmar och påt igen bara för att inte tappa plattser på laddern, då är det orättvist när andra sitter och baalar med kartan färdig och kan springa till meffe mycke säkrare än alla andra:P....

Ja, det är klart men man kan inte döda eld med eld tror jag. Men de kan försöka få bort mer fusk. Om jag inte minns fel så fanns det ganska mycket mer fusk till diablo förr på battle.net?


signatur

kaffepaus snart?

Medlem

Bump.....

Någon som har koll på när public test är över så man kan köra igång?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar