Strife från S2 Games

Medlem
Strife från S2 Games

Heroes of Newerth skaparna har kommit upp med ett nytt spel
http://strife.com

Vad tror ni?


signatur

Veni Vidi Vice

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Ännu ett MOBA.

Jag tycker att S2 borde försöka ta ett litet steg iväg från MOBAt. Men om dem nu ändås ska göra ett moba så hoppas jag på ny tänkande och inte ännu en ny LoL eller DotA klon.

Edit: Såg en bild på spelet, grafiken kan misstas med LoL.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

S2 games skapar HoN, bästa Moban sedan Dota, (Imo bättre) S2 förstör HoN och gör det super casual, p2w och obalanserat som fan. S2 inser att HoN suger nu och försöker igen?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

S2 games skapar HoN, bästa Moban sedan Dota, (Imo bättre) S2 förstör HoN och gör det super casual, p2w och obalanserat som fan. S2 inser att HoN suger nu och försöker igen?

Nu var det ett tag sen jag lirade HoN, men då var det absolut inte P2W, utan bara kosmetiska prylar och en större variation på hjältar som kostade pengar.

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Annanaz:

text

Nu var det ett tag sen jag lirade HoN, men då var det absolut inte P2W, utan bara kosmetiska prylar och en större variation på hjältar som kostade pengar.

Kosmetiska prylar har jag inget emot, stödjer det snarare, men när man kan betala för att låsa upp en hero innan alla andra, speciellt hur obalanserade de nya hjältarna "alltid" är, så anser jag att det är p2w.


signatur

Rwa?

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:

S2 games skapar HoN, bästa Moban sedan Dota, (Imo bättre) S2 förstör HoN och gör det super casual, p2w och obalanserat som fan. S2 inser att HoN suger nu och försöker igen?

På vilket sätt är det P2W ?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:

Text

På vilket sätt är det P2W ?

Läs ovanstående kommentar ^


signatur

Rwa?

Medlem

P2W? pay 2 win?

Vad pratar ni om?

det enda du tjänar på om du köper grejer är att dina heroes blir snyggare grafiskt.

HoN är defentivt bästa Moba spelet sen Dota 1.

LoL däremot är defentivt P2W.

Medlem

Strife verkar fräkt.
VIll gärna testa:)

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:

Text

På vilket sätt är det P2W ?

Läs ovanstående kommentar ^

Du har inte sagt på vilket sätt det är p2w. Att bara säga att det är det gör det inte sant. Har du spelat det ens`?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:

Text

På vilket sätt är det P2W ?

Läs ovanstående kommentar ^

Du har inte sagt på vilket sätt det är p2w. Att bara säga att det är det gör det inte sant. Har du spelat det ens`?

Om du läser min kommentar, så står det "när man kan betala för att låsa upp en hero innan alla andra, speciellt hur obalanserade de nya hjältarna "alltid" är, så anser jag att det är p2w."


signatur

Rwa?

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:

Text

På vilket sätt är det P2W ?

Läs ovanstående kommentar ^

Du har inte sagt på vilket sätt det är p2w. Att bara säga att det är det gör det inte sant. Har du spelat det ens`?

Om du läser min kommentar, så står det "när man kan betala för att låsa upp en hero innan alla andra, speciellt hur obalanserade de nya hjältarna "alltid" är, så anser jag att det är p2w."

Det där är borttaget sedan länge. Man betalar endast för avatars och sådant nu. Inte ens Early Access finns kvar.

Medlem

man får kanske fördel i en vecka. knappt märkbart. så få spelare som faktiskt köpt easrly access också.
Jag märker knappt av någon.
1500 scrub spelare iof.
kanske är värre på hägre nivå

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Annanaz:

Text

På vilket sätt är det P2W ?

Läs ovanstående kommentar ^

Du har inte sagt på vilket sätt det är p2w. Att bara säga att det är det gör det inte sant. Har du spelat det ens`?

Om du läser min kommentar, så står det "när man kan betala för att låsa upp en hero innan alla andra, speciellt hur obalanserade de nya hjältarna "alltid" är, så anser jag att det är p2w."

Det där är borttaget sedan länge. Man betalar endast för avatars och sådant nu. Inte ens Early Access finns kvar.

Hmm oki, ett steg i rätt riktning då


signatur

Rwa?

Medlem

någon som har en beta nyckel över?:)

1
Skriv svar