Om ni spelar D2 nu så skriv här!

Medlem
Om ni spelar D2 nu så skriv här!

Tja!
Jag börjar bli lite trött på att mina polare typ aldrig kan köra så jag tänkte att ni FZ medlemmar kanske vill vara med lite någon gång?
Jag kör Expansion Non Ladder.
Acc = crawller
Min Pala = Holy_slicerr


signatur

Rawr

Medlem

endast HCL men det vet du ju redan:)

Medlem

du gillar d2 trådarna va?


signatur

Rawr

Inaktiv

Jag kör D2 ibland. Blir inte så ofta nuförtiden bara, WoW har börjat ta över mer och mer.

Kör Expansion non Ladder när jag väl kör.

Medlem

Jag kör expansion ladder.....


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem
Skrivet av -{Hunter}-:

Jag kör expansion ladder.....

softcore?

Medlem
Skrivet av nordre:
Skrivet av -{Hunter}-:

Jag kör expansion ladder.....

softcore?

japp, softcore


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem

Jag har börjat lira lite lätt igen, i väntan på D3. Ska nog prova Sacred 2 också, ettan var kul i multiplayer (så långt som man nu kom). Om nån har lowlvl gear till en frenzy barb att donera så blir jag glad

Accet heter drownman

Medlem
Skrivet av drownman:

Jag har börjat lira lite lätt igen, i väntan på D3. Ska nog prova Sacred 2 också, ettan var kul i multiplayer (så långt som man nu kom). Om nån har lowlvl gear till en frenzy barb att donera så blir jag glad

Accet heter drownman

det hade varit bra om du sa hur du körde, typ hardcore nonladder lr softcore ladder. du hajar


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av drownman:

Jag har börjat lira lite lätt igen, i väntan på D3. Ska nog prova Sacred 2 också, ettan var kul i multiplayer (så långt som man nu kom). Om nån har lowlvl gear till en frenzy barb att donera så blir jag glad

Accet heter drownman

det hade varit bra om du sa hur du körde, typ hardcore nonladder lr softcore ladder. du hajar

Hehe, just det, det var hela den där grejen också

Softcore ladder är det. Fick upp nån HC ladder assassin till 50 nån gång innan hon blev helstekt av en sorc, då tappade jag modet på HC...

Medlem

ja kör typ inte ens ladder :/
alla polarna spelade på softcore Nl så jag spelar där.
Har 1 char på Hcl


signatur

Rawr

Medlem

Jag spelar på Expansion Softcore ladder.

Har 2 acc men oftst är det med Xen0morf (Första 0 är en nolla)
Har ett 10 tal chars på nya laddern

Edit: Jo just det, jag har en massa saker på Non ladder, IIRC 6 mule chars som behöver tömas för de ska tas bort.
Om det är nån som vill ha är det bara att säga till.

Medlem
Skrivet av Xen0morf:

Jag spelar på Expansion Softcore ladder.

Har 2 acc men oftst är det med Xen0morf (Första 0 är en nolla)
Har ett 10 tal chars på nya laddern

Edit: Jo just det, jag har en massa saker på Non ladder, IIRC 6 mule chars som behöver tömas för de ska tas bort.
Om det är nån som vill ha är det bara att säga till.

Jag vill ha


signatur

Rawr

Medlem

jag heter bondmaster eller rbond i spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

ja jag spelar d2 nu ( nej inte just denna sekund jag tabbade XD)


signatur

Jag vill att du tar denna tråd seriöst....

Medlem

Jag spelar d2 just nu i väntan på d3, men jag kör iaf exp + ladder tror jag:)


signatur

Wai

Medlem

jag lirar inte på nätet då min bror har skivorna

men ska skaffa egna ex när d3 kommer

Medlem

Köttar D2-expansion nu, heter rullstolsbunden. Softcore ladder började spela efter stort uppehåll på flera år , tackat D3 för att det börja klia i fingrarna igen.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Spelar lite igen, men kanske lägger ner snart. Vem vet. SCL.

Medlem

ifall ifall det finns ngn aktiv som inte skrivit och behöver Hell baals i HCL pm:a mig eller skriv här:P....

Medlem

Spelar sönder spelet med min polare. Ladder, vi är ungefär 50-55. Kör pala medans polaren kör assasin, kört tillsammans hela vägen Ska snart börja på act 5 i hell!

Medlem
Skrivet av Daerken:

Spelar sönder spelet med min polare. Ladder, vi är ungefär 50-55. Kör pala medans polaren kör assasin, kört tillsammans hela vägen Ska snart börja på act 5 i hell!

HCL?, isf kan jag fixa en boost så så ni får va med på hell baals, leech är inga problem:)

Medlem

HCL är ju sick. Ladder är mindre läskigt


signatur

Rawr

Medlem

Jag spelar D2:LoD lite då och då, men ska sätta igång på allvar igen när nästa reset sker. Någon som vet när ladder reset är? Och någon som är intresserad att döda lite monster när det skett?


signatur

kaffepaus snart?

Medlem

Det finns en chans att jag börjar vid reset. Orkar inte spela något före. Tror mina har expirat också, haha.


signatur

Rawr

Medlem

Jag hade en sorc med okänd level som upphörde under tiden min dator var död. Jag ska nog köra lite halvslappt när det drar igång:) Det får nog bli en barbar nu då.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ariath, skicka ett pm så får du mitt acc och lägga till när du börjar igen, möjligt att vi är ett gäng som kommer spela rätt seriöst och behöver du då baals så är en barb välkommen:)

Medlem
Skrivet av nordre:

Ariath, skicka ett pm så får du mitt acc och lägga till när du börjar igen, möjligt att vi är ett gäng som kommer spela rätt seriöst och behöver du då baals så är en barb välkommen:)

Härligt. En förvarning om att jag kanske inte drar igång direkt vid reset. Jag spelar seriöst när det väl gäller. Du får PM när jag är redo:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Hoppa till vanlig ladder istället Nordre. HCL är ju bara sjukt som att spela single typ. Vågar inte joina vanliga games.


signatur

Rawr

Medlem

Jag har aldrig kört HCL bara vanlig ladder. Det händer ju som sagt att man gör en tabbe då och då hehe.

Är det HCL du menar nordre?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

12
Skriv svar