Vad är det bästa/coolaste ni hittat?

Medlem
Vad är det bästa/coolaste ni hittat?

Det jag gillat mest av alla saker jag hittat är nog min Soj! =D
Det var min första soj någonsin och jag hittade den för 2 dagar sen (27 Augusti 2008 ) =D=D
Pure happiness

Räkna inte upp runor ni fått genom Hf lr Rq här. /Ty


signatur

Rawr

Medlem

Har hittat....

2x Stormspire på 2 dagar.
Zod rune.
Crown of Ages.
Griswald sköld.
2 IK armors på 1 vecka.
3 Aldur's Deception på 1 dag i Baalrun.
3 Annihilus på ladder 1.
Grandfather.

Det finns bra mycket mer saker oxå.


signatur
Medlem

Har hittat massa fina saker. Tyvärr ingen SoJ.

Följande per kategori som är värt att nämna.

Svärd: Bloodmoon och Flamebellow.
Hjälmar: Arreat´s Face, Crown of thieves och Stealskull.
Handskar: Dracul´s Grasp
Bälten: Snowclash och Thundergod´s Vigor
Sköldar: Gerke´s Sanctuary och Lidless Wall
Rustningar: Många olika men favoriten är Skullder´s Ire pga MF.
Swirling Crystal (Sorceress Orb): The Oculus
Ringar: Carrion Wind, Dwarf Star och många fler.
Boots: Inga bra tyvärr. Körde med ett par med mycket res och MF.
Amuletter: The eye of Etlich och en del andra.

Sets: Sander´s Folly, Aldur´s Watchtower och Immortal King.

Jag har säkert missat något men det får räcka:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Dwarf star = skräp.
Lidless wall är inte så eftertraktat heller :/ (nl)
Arreats är nice dock =D


signatur

Rawr

Medlem

enda grymma jag nånsin hittat var en increased damage / ias jewel som jag sålde för massa sojs och som en "kompis" sedan köpte 4 av för en pisssköld som jag aldrig fick sålt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

enda grymma jag nånsin hittat var en increased damage / ias jewel som jag sålde för massa sojs och som en "kompis" sedan köpte 4 av för en pisssköld som jag aldrig fick sålt.

nice
Dom är sällsynta.


signatur

Rawr

Inaktiv

Jag har hittat Ohm hos meph i hell:)

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av sno0zer:

enda grymma jag nånsin hittat var en increased damage / ias jewel som jag sålde för massa sojs och som en "kompis" sedan köpte 4 av för en pisssköld som jag aldrig fick sålt.

nice
Dom är sällsynta.

jorå den va fin, dock så var den inte perfekt.. om jag minns rätt så är max ias 20% och min va på 17 eller så va max 15 och min va på 12.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag kommer ihåg att jag hittade någon sjuk rare som jag sålde för massvis med highrunes. Vet inte exakt vad det var dock.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av Crawller:
Skrivet av sno0zer:

enda grymma jag nånsin hittat var en increased damage / ias jewel som jag sålde för massa sojs och som en "kompis" sedan köpte 4 av för en pisssköld som jag aldrig fick sålt.

nice
Dom är sällsynta.

jorå den va fin, dock så var den inte perfekt.. om jag minns rätt så är max ias 20% och min va på 17 eller så va max 15 och min va på 12.

Ias kan inte variera. Suffixet heter "of Fervor" om jag minns rätt och ger alltid 15% increased attack speed. Dock Malice juvelerna (om det är dem) har +10-15 max dmg tror jag och de är dem som är 40/14 och 39/13 osv.


signatur
Medlem

SoJ har jag hittat en gång i 1.11 tror jag, windforce när jag spelade 1.09, maras i 1.09, shako, ocu etc...

dock ingen högre runa än vex...

dom flesta UBER sakerna man har/haft har jag faktiskt bytat till mig eller fått....

Medlem

justfan tix, det var increased damage som var lite sunk, my bad var ett par år sen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Slutade spela innan 1.07 fanns, många år sedan.

Men jag kommer ihåg att jag var en av få som hade windforce i tradekanalerna. Min grandfather var också imponerande, de var ruskigt värdefulla då.

Medlem

Asså seriöst... Om du spelade innan 1.07 så spelade du 1.06. Och det va classic, LoD fanns inte ens då och det gör att elite items som Hydra bow och Colossus Blade existerade inte i spelet. GG och sluta hitta på siffror.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Asså seriöst... Om du spelade innan 1.07 så spelade du 1.06. Och det va classic, LoD fanns inte ens då och det gör att elite items som Hydra bow och Colossus Blade existerade inte i spelet. GG och sluta hitta på siffror.

Kolla du upp det där eller visste du det bara?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:
Skrivet av TixFrix:

Asså seriöst... Om du spelade innan 1.07 så spelade du 1.06. Och det va classic, LoD fanns inte ens då och det gör att elite items som Hydra bow och Colossus Blade existerade inte i spelet. GG och sluta hitta på siffror.

Kolla du upp det där eller visste du det bara?

Sånt där sitter i huvudet när man har spelat så mycket som tix har gjort...

Vila i frid

Jag hade ett gäng rare-juveler som var ganska bra.
Minns inte exakta stats på dem, men tre stycken med +str/+dex, +%ED och +max/min dmg.

Lite äldre saker från 1.03-1.05-tiden;
6/6 dual leach ring med lvl 5 req
+2 ama skills, dual leach +15% resist och +dex amu
Rare boots med +18 str, 3 resist på över 30 och 28ish MF

Dessa låter inte så bra längre, men back in the days, it was the shit!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Hitta en soj igår

Inaktiv

Den här lancen är nog en av de coolare grejerna som jag hittade i 1.09. Är hc med så den var ypperlig för low lvl duels.

1
Skriv svar