Medlem
TI3-Finalen!

Strax drar finalen i The International 3 igång, med svenskarna i Alliance mot Na'vi. Det står att det är en bäst av fem, men är det någon som har koll på om Alliance börjar med en 1-0-ledning? Eftersom de kommer direkt från winner bracket och Navi från Loser bracket så vore det märkligt om inte Alliance får någon fördel. Vad fanns det för anledning att ens vinna Winner bracket då?


signatur

Burn in the light.

Medlem

tycker d e dåligt system.. man loosar från upper.. och sen vinner man lower och får chansen på finalen igen... wierd..


signatur

//Peace out

Medlem

Grattis till de nya miljonärerna då
Kul som fan!

Såg inte mer än slutet nu på morgonen men måste säga att jag tycker 6an verkar sköta det riktigt snyggt!
Känns såklart lite ovant (fjantigt) att se en kille i kostym stå i en studio lite krystat uppspelt över dataspel men med tiden blir det nog vant också

Nu hoppas jag bara 6an fortsätter med esport och att vi får lite roligare spel att titta på framöver!

Carmack, skit i oculus och sätt igång med Q5A NUU!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Ruffsen:

tycker d e dåligt system.. man loosar från upper.. och sen vinner man lower och får chansen på finalen igen... wierd..

Dåligt system? Ska dom köra singel eliminering tycker du? Jag gillar att man får chansen att komma tillbaka efter en förlust.

Fast sedan handlar det om pengar också! Desto fler matcher = desto mera intäkter i form av alla annonser och reklam som pumpas in.

Medlem

Är det Valve själva som håller i den här turneringen?


signatur

IDKFA

1
Skriv svar