League of Legends blir betalkort i USA

Robot
Medlem
League of Legends blir betalkort i USA

sad

Medlem

Javene. Min första reaktion var coolt. Kanske inte så useful, men


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

"Report Teemo for trolling"....

Medlem

Lite väl överdrivet -.-" Tycker LoL är lite väl overkill just nu....

Medlem

American Express är ganska överskattat det med ^_^

ELF
Medlem

Kan man inte redan välja eget motiv till sitt bankkort på de flesta svenska banker eller är det bara förvalda motiv man får välja bland?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Man får bonus i form av RP står det ju.... DOH!

Medlem
Skrivet av ELF:

Kan man inte redan välja eget motiv till sitt bankkort på de flesta svenska banker eller är det bara förvalda motiv man får välja bland?

Jo man kan välja själv, men man får inte ha bilder som du inte äger upphovsrätten till så då går alla spel/karaktärer/ allt känt bort i princip., men nu var det ju inte riktigt det som nyheten handlade om.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det är inte ett litet samarbete det.

Först så fixar Riot alla VISUM* problemen för spelare som vill åka till USA och ni detta.

Jävlar dom är i full rullning.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Det är inte ett litet samarbete det.

Först så fixar Riot alla visa problemen för spelare som vill åka till USA och ni detta.

Jävlar dom är i full rullning.

Visa som i uppehållstillstånd i det fallet, inte Visa som i kreditkortet

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Det är inte ett litet samarbete det.

Först så fixar Riot alla visa problemen för spelare som vill åka till USA och ni detta.

Jävlar dom är i full rullning.

*Visum


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

ELF
Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av ELF:

Kan man inte redan välja eget motiv till sitt bankkort på de flesta svenska banker eller är det bara förvalda motiv man får välja bland?

Jo man kan välja själv, men man får inte ha bilder som du inte äger upphovsrätten till så då går alla spel/karaktärer/ allt känt bort i princip., men nu var det ju inte riktigt det som nyheten handlade om.

Ah, ok. Det var ju lite tråkigt. För riktigt nördigt coolt vore det ju att ha någon spelkaraktär på bankkortet
Abe som jag har som avatar


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Bobbey:
Skrivet av Tobblish:

Det är inte ett litet samarbete det.

Först så fixar Riot alla visa problemen för spelare som vill åka till USA och ni detta.

Jävlar dom är i full rullning.

Visa som i uppehållstillstånd i det fallet, inte Visa som i kreditkortet

Precis

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av ELF:

Kan man inte redan välja eget motiv till sitt bankkort på de flesta svenska banker eller är det bara förvalda motiv man får välja bland?

Jo man kan välja själv, men man får inte ha bilder som du inte äger upphovsrätten till så då går alla spel/karaktärer/ allt känt bort i princip., men nu var det ju inte riktigt det som nyheten handlade om.

Ah, ok. Det var ju lite tråkigt. För riktigt nördigt coolt vore det ju att ha någon spelkaraktär på bankkortet
Abe som jag har som avatar

Inte enbart, de sorterar sjukt mycket. Ville ha en bild på en Anime/Manga karaktär som jag har rättigheterna till att använda. Men den nekades direkt. Det gick dessutom inte få motivering till varför. Var bara en tjej i kimono, paraply och lite sakura blommor.

Eftersom det inte fanns något sätt att kommunicera med de som verifierar bilderna så sket jag i det efter att testat flera olika bilder. Har numera annan bank så nu kvittar det,


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar