Ladder-only items på single player.

Medlem
Ladder-only items på single player.

Ännu en fråga som jag dock inte väntar mig att ni har svaret på, men man vet ju aldrig.

Jag har hittat 2 items som enligt arreat summit bara skall kunna hittas på ladder och undrar nu ifall någon vet om detta är fallet med alla items, alltså att man kan hitta dem på single-player.

Skickade ett mail till blizzards support som bara har en address att vända sig till. Svaret jag fick var från teknisk support som sa att de inte kunde svara på "game-play related issues". Då kanske de iallafall kunde skicka vidare frågan till rätt avdelning!

Medlem

Bara en gissning men man kan kanske kan hitta ladder-only items i singleplayer efter 1.12 patchen och arreat summit har information från äldre versioner?

Medlem

har du 1.12 kan du hitta allt utom ladder only items, tror dock inte du hittar saker som nycklar till ubertrist men annars ska du ha allt...

Inaktiv

Med lite letande så hittar man det här:

Skrivet av Arreat summit:

(Ladder Only)
This item can only be found by Battle.net Ladder Characters as well as Single Player, TCP/IP, and Open Battle.net Characters. It will not be found by Normal Battle.net Realm Characters.

1
Skriv svar