Pandemonium Event offline?

Medlem
Pandemonium Event offline?

Är det någon som har spelat något av de pandemonium events som finns? Om ja, kan man göra det offline eller är det online det funkar?

Jag har fått key of terror och vet att jag med en tidigare karaktär hade hate också, men är det någon som faktiskt lyckats komma till någon av de superunique bossarna?

Medlem

Jag ska göra första försöket i helgen med en kompis. Du måste totalt ha tre nycklar av varje för att komma till Über Tristram. Alltså tre Key of Terror, tre Key of Hate och tre Key of Destruction. Dessa släpps av The Countess, The Summoner och Nihlathak. (Det visste du säkert innan:))

Jag kan ge vidare info efter helgens försök om ingen hinner före.
Så mycket vet jag iaf att det går att komma dit offline men überbossarna är grymt mycket tuffare att fimpa ensam. Så sällskap över nätet är att rekommendera.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Key grejerna funkar bara på closed battle.net vad jag vet, precis som annihilus grejen med sojs.


signatur
Medlem

Toppen TixFrix. Bra att veta.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

TixFrix; så trots att man kan hitta nycklarna offline så har de ingen innebörd där?

Medlem

Kan man hitta dom offline?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Kan man hitta dom offline?

Det går alldeles utmärkt att hitta nycklarna i SP offline, vilket gjorde mig rejält upprörd när det inte gick att använda dom.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar