Problem med att ansluta till b.net

Medlem
Problem med att ansluta till b.net

Tjenare. Fick hem mitt Diablo II Lord of Destruction idag. Har tidigare bara haft Diablo II men nu tänk börja köra online med en kompis.

Problemet är att jag bara kommer in på Battle.net ibland. När jag hade installerat spelet så kom jag inte in. Eller jag kan logga in på mitt account, men sen kommer jag inte längre. Provade och provade ett bra tag men nej kom inte in. Sen provade jag igen efter en liten stund och då plötsligt funkade det. Sen efter det stängde jag av spelet för jag skulle fika. Sen när jag kommer upp igen så funkar det inte??

Jag har patchat till 1.12a tror jag den heter. Har laglig kopia av båda spelen. Har öppnat port 6112 i min router som man visst ska göra. Har ingen brandvägg vad jag vet? Har Windows brandväggen avstängd och sen har jag ingen annan. Har XP SP3 om det spelar någon roll.

Kan också tilläga att jag hade samma problem i Diablo II som jag testade för några dagar sen. Kom dock in någon gång men sällan.

Men vad tror ni det kan vara för fel? Blir galen på detta hade tänkt spela idag. Ingen annan som varit med om samma sak?

1
Skriv svar