Vilken klass är roligast?

Medlem
Vilken klass är roligast?

Gäller diablo 2 Expansion.
Så, vilken klass tycker just "du" är roligast att spela med?


signatur

Rawr

Medlem

Frozen Orb sorcar är härliga...på gott och ont.
Är ju också roligt att vara en druid med några tusen hp:up:

Medlem

WW Barb är lika klassisk som bra och kul.


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

Fire/cold-sorceress är den absoluta favoriten. Fireball och Frozen orb att bara vräka in i massorna samtidigt som babbe-mercen tar hand om fire/cold immunes:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Verkar som mina favoriten (barb och Sorc) håller toppen


signatur

Rawr

Medlem

Jag har aldrig lirat på nätet, bara SP och med polare på lan, men jag gillar Necromancer, och speciellt att sommona varelser ^_^ Gillar Assasin också dock

Dock så är jag bara noob, ska snart till och lira lite D2 hade jag tänkt, har någon tips på hur man ska lägga talents för Necros eller Assasins? ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Jag har aldrig lirat på nätet, bara SP och med polare på lan, men jag gillar Necromancer, och speciellt att sommona varelser ^_^ Gillar Assasin också dock

Dock så är jag bara noob, ska snart till och lira lite D2 hade jag tänkt, har någon tips på hur man ska lägga talents för Necros eller Assasins? ^_^

Tips för necron kan du ju alltid kolla efter på internet. sök typ Summon Necro.


signatur

Rawr

Vila i frid

Roligaste build jag någonsin spelade var Monk, dvs Paladin med Fury Stalagmite / Upgraderad Ribcracker och Zeal/Fanaticisim.

Edit:
Detta var vid patch 1.09, vid 1.10 så hade nog en eth Archon staff med BotD varit bäst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Detta var vid patch 1.09, vid 1.10 så hade nog en eth Archon staff med BotD varit bäst.

Då fattas det bara att en liten sketen Zod ska droppa. Av alla timmar jag lagt ner på spelet har en Gul varit mitt största runfynd. Skam den som ger sig.

Förresten. Hur många här inne har fått en Zod?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Necromancern without a doubt, enda klassen jag kan fokusera på att loota saker medans jag fortfarande får xp!

Medlem
Skrivet av Puffin:

Necromancern without a doubt, enda klassen jag kan fokusera på att loota saker medans jag fortfarande får xp!

så sant, så sant =D
spamma skelles är alltid kul ^^


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av the_maxx:

Detta var vid patch 1.09, vid 1.10 så hade nog en eth Archon staff med BotD varit bäst.

Då fattas det bara att en liten sketen Zod ska droppa. Av alla timmar jag lagt ner på spelet har en Gul varit mitt största runfynd. Skam den som ger sig.

Förresten. Hur många här inne har fått en Zod?

Har aldrig hittat en runa över pul :/
men ja har bytt till mig


signatur

Rawr

Medlem

Necro, men jag är bara lvl 28 och är n00b. Men skeletons är kul

Medlem

Iom synergies i 1.10 så blev hybrid klasser svårare att bygga för att få effekt i dem. Personlig favorit är i dagsläget FO sorc av den typen som jag byggde när 1.10 kom och ladder va helt nytt. Trapper är jävligt kul oxå men kan sluta väldigt illa.


signatur
Medlem

Necro love full summoner, nån här som lirar på eu realm? skicka medd till *tactwo så kan vi spela lite online

Medlem

MeleeSorc håller jag på med. Dual dreams osv.. ger snuskigt mycket skada men har dålig AR och AS men det går att åtgärda ganska smärtfritt. Ganska gött att ha en meleegubbe som har magiskt skydd, kan teleportera, static field osv..


signatur

kaffepaus snart?

Medlem

Såg att tråden va bumpad, osäker på om jag rösta men Sorc är ju helt klart insane, hammerdin är fet bra också men trist att den är så kass å döda själva baal med, annars tar den ju hela liret galant:)....

1
Skriv svar