Mer information om GTA Online på torsdag

Robot
KoP
Medlem
Mer information om GTA Online på torsdag

Snälla ge oss bra cops and robbers i mp!

Lag 1: (robbers) Får i uppdrag att råna en bank på en viss tid och kånka väskor till bilen för att sedan fly till ett safehouse.

Lag 2: (cops) Släpps lösa efter en viss tid. Och har inte lag 1 hunnit ta sig ifrån banken kan det ju bli en saftig shoot out.

Medlem

Först Breaking Bad, sedan detta, veckan kan knappast bli bättre.

Medlem
Inaktiv

Hoppas det flyter på bättre än vad det gjorde på Ps3an online.

Medlem
Skrivet av KoP:

Snälla ge oss bra cops and robbers i mp!

Lag 1: (robbers) Får i uppdrag att råna en bank på en viss tid och kånka väskor till bilen för att sedan fly till ett safehouse.

Lag 2: (cops) Släpps lösa efter en viss tid. Och har inte lag 1 hunnit ta sig ifrån banken kan det ju bli en saftig shoot out.

Gärna också ett zombie survival coop-mode i den öppna staden, med polis-NPC'er som skjuter på zombie pedestrians, brinnande bilar och objectives att ta sig runt till i staden, typ en flykthelikopter på andra sidan staden, ingen mobil, ingen radio, och bara två magasin kvar till glocken...

Medlem

Finns ju APB som mer eller mindre är gta online i mina ögon.. Och det spelet är ju allt annat än bra. Men man vet ju inte vad dom har hittat på.


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av KoP:

Snälla ge oss bra cops and robbers i mp!

Lag 1: (robbers) Får i uppdrag att råna en bank på en viss tid och kånka väskor till bilen för att sedan fly till ett safehouse.

Lag 2: (cops) Släpps lösa efter en viss tid. Och har inte lag 1 hunnit ta sig ifrån banken kan det ju bli en saftig shoot out.

Gärna också ett zombie survival coop-mode i den öppna staden, med polis-NPC'er som skjuter på zombie pedestrians, brinnande bilar och objectives att ta sig runt till i staden, typ en flykthelikopter på andra sidan staden, ingen mobil, ingen radio, och bara två magasin kvar till glocken...

Precis som Rockstar gjorde med Red Dead Redemption (Undead nightmare dlc'n)? Det vore nice. Vi får hoppas på ett kommande dlc.

Antog att det skulle vara ett helt nytt gta som bara är online när jag läste gta online

Som Elder Scrolls


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av KoP:

Snälla ge oss bra cops and robbers i mp!

Lag 1: (robbers) Får i uppdrag att råna en bank på en viss tid och kånka väskor till bilen för att sedan fly till ett safehouse.

Lag 2: (cops) Släpps lösa efter en viss tid. Och har inte lag 1 hunnit ta sig ifrån banken kan det ju bli en saftig shoot out.

OMFG exakt vad jag tänkte på men att man går ca 3 minuter på att planera ett rån med ca 4 player sen släpps 28 polis/insats styrka players mot rånarna. Grymt om dom hade råna bank i nya GTA mp


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ge mig coop i kampanjläge!!!!!!

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Ge mig coop i kampanjläge!!!!!!

Det skulle vara prioritet ett!

Medlem
Skrivet av KoP:

Snälla ge oss bra cops and robbers i mp!

Lag 1: (robbers) Får i uppdrag att råna en bank på en viss tid och kånka väskor till bilen för att sedan fly till ett safehouse.

Lag 2: (cops) Släpps lösa efter en viss tid. Och har inte lag 1 hunnit ta sig ifrån banken kan det ju bli en saftig shoot out.

Ungefär samma jag haft våta drömmar om länge; enda skillnaden jag skulle göra är att:

1) En stor stad att köra runt i med flera banker, guldaffärer m.m som rånarna kan välja att råna, dvs köra runt och välja målet mer eller mindre slumpmässigt med en tidsbegränsning på ett par minuter.

2) Poliserna släpps lösa samtidigt som rånarna och får dela upp sig och patrullera runt i staden tills de får ett larm.

släng eventuellt i ett commander-mode där en polis får helikopter-vy och kan koordinera poliserna, lägga ut spikmattor och vägspärrar m.m

Avstängd

Varför vill människor ha ett sådant linjärt upplägg som kommentarerna ovan? Det ska vara fritt som SA:MP , dvs customized gamemodes med massor utav moddar.

Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av p1mm3:

dvs customized gamemodes med massor utav moddar.

DU vet att det är konsoler det handlar om va?

1
Skriv svar