Duke Nukem 3D kommer till Playstation Vita

Medlem
Duke Nukem 3D kommer till Playstation Vita

Ps Vita = 2000 kronor:s Ps1 emulator

Medlem

Tja ifall det kommer en PS4:a med Vita bundle till ett rimligt pris så... gärna.

Medlem
Skrivet av Solid_Snake13:

Ps Vita = 2000 kronor:s Ps1 emulator

Vitan är värd att köpa bara för Persona 4 The Golden, Gravity Rush och Uncharted: Golden Abyss. Visst har den inte många spel, men de få som finns är riktigt bra.

Medlem
Medlem

Hade varit roligt om dom gjort en liten remake med uppdaterade texturer till spelet och inte bara en rak konvertering. Men det kanske är lite för mycket begärt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

De får alla tummar upp från mig i alla fall!

Inaktiv
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Solid_Snake13:

Ps Vita = 2000 kronor:s Ps1 emulator

Vitan är värd att köpa bara för Persona 4 The Golden, Gravity Rush och Uncharted: Golden Abyss. Visst har den inte många spel, men de få som finns är riktigt bra.

Finns många bra titlar förutom de du räknat upp. Glöm inte Sound Shapes. Glöm inte nya Killzone. Glöm inte Tearaway. Glöm inte Little Big Planet Vita. Etc.

Medlem
Skrivet av Solid_Snake13:

Ps Vita = 2000 kronor:s Ps1 emulator

Yup, de enda bra spelen tillgängliga till PlayStation Vita är PS1 spel. Helt klart, trevligt att veta att folk håller sig upplysta här i världen.
*suck* Jag blev visst lite sårad där men ska jag vara helt ärlig har jag redan köpt fler spel till min PlayStation Vita än jag någonsin gjorde till min PSP.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:
Skrivet av Solid_Snake13:

Ps Vita = 2000 kronor:s Ps1 emulator

Yup, de enda bra spelen tillgängliga till PlayStation Vita är PS1 spel. Helt klart, trevligt att veta att folk håller sig upplysta här i världen.
*suck* Jag blev visst lite sårad där men ska jag vara helt ärlig har jag redan köpt fler spel till min PlayStation Vita än jag någonsin gjorde till min PSP.

Samma här. Det är kombinationen av en grym skärm och två riktiga styrspakar, tillsammans med en hel del bra spel, som gör att det känns som den bästa bärbara konsolen hittills. Om Vita floppar och överges helt och hållet vore det den största konsoltragedin sedan Dreamcast

OK, det var lite förvånande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar