Minecraft Hardcore, någon som är intresserad att vara med?

Medlem
Minecraft Hardcore, någon som är intresserad att vara med?

Jag och min kompis ska börja göra en genomspelning av Minecraft och köra Hardcore mode. Vi söker folk som är intresserade att vara med, detta kommer läggas upp på Youtube.
Kraven på dom som ska vara med:

- En betald version av Minecraft för PC.
- Hyffsat ledigt schema på kvällar och helger så du har möjlighet att kunna vara med.
- Kunna prata engelska
- Bra mikrofon till datorn (Headset duger, men ingen typ laptop-mic.)

Skriv gärna pm om du är intresserad

Oh, ska kolla schemat. Osäker på mikrofonen, fick slås mot den under Borderlands 2.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Oh, ska kolla schemat. Osäker på mikrofonen, fick slås mot den under Borderlands 2.

Det är ju liksom inte superseriöst, vi vill ju bara veta att vi har med nån som kan har möjlighet att spela lite längre stunder någon kväll eller helg.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Traveller in time:

Oh, ska kolla schemat. Osäker på mikrofonen, fick slås mot den under Borderlands 2.

Det är ju liksom inte superseriöst, vi vill ju bara veta att vi har med nån som kan har möjlighet att spela lite längre stunder någon kväll eller helg.

Jag är förövrigt "kompisen" som ska vara med.

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Traveller in time:

Oh, ska kolla schemat. Osäker på mikrofonen, fick slås mot den under Borderlands 2.

Det är ju liksom inte superseriöst, vi vill ju bara veta att vi har med nån som kan har möjlighet att spela lite längre stunder någon kväll eller helg.

http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2343043/images/2011/man_ska_vara...

Jag är förövrigt "kompisen" som ska vara med.

"Kompis"

Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att vara med.

Medlem

Jag skulle nog kunna tänka mig att vara med. är det roligt så kan jag spela läänge kan även streama det!

Medlem
Skrivet av jenlai:

Jag skulle nog kunna tänka mig att vara med. är det roligt så kan jag spela läänge kan även streama det!

Du skulle inte ha ev. möjlighet att spela in istället ifall jag och luftman dör?

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av jenlai:

Jag skulle nog kunna tänka mig att vara med. är det roligt så kan jag spela läänge kan även streama det!

Du skulle inte ha ev. möjlighet att spela in istället ifall jag och luftman dör?

Jag skulle nog kunna göra både och. Men vi får väll hoppas på att ni inte dör. det tänker inte jag göra iallafall -_-

Kan inte spela in, måste reservera utrymmet på disken. Tror jag klarar mig längre än förra gången jag provade, 2 min, blev puttad i lava av en "vän".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Kan inte spela in, måste reservera utrymmet på disken. Tror jag klarar mig längre än förra gången jag provade, 2 min, blev puttad i lava av en "vän".

Men vill du vara med iallafall? Du behöver inte spela in, det vore bara ett plus.

Medlem
Skrivet av jenlai:
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av jenlai:

Jag skulle nog kunna tänka mig att vara med. är det roligt så kan jag spela läänge kan även streama det!

Du skulle inte ha ev. möjlighet att spela in istället ifall jag och luftman dör?

Jag skulle nog kunna göra både och. Men vi får väll hoppas på att ni inte dör. det tänker inte jag göra iallafall -_-

Haha nej jag hade ju inte planerat att dö, men jag brukar iaf vara duktig på att vandra iväg och dö på något dumt sätt

Medlem

Haha, om jag är med kommer det sluta med att jag vandrar iväg och gräver ner mig.

Skrivet av Luftman:
Skrivet av Traveller in time:

Kan inte spela in, måste reservera utrymmet på disken. Tror jag klarar mig längre än förra gången jag provade, 2 min, blev puttad i lava av en "vän".

Men vill du vara med iallafall? Du behöver inte spela in, det vore bara ett plus.

Ja jo jag är på! Blir kul, även om jag inte litar på min överlevnads chans


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Traveller in time:

Kan inte spela in, måste reservera utrymmet på disken. Tror jag klarar mig längre än förra gången jag provade, 2 min, blev puttad i lava av en "vän".

Men vill du vara med iallafall? Du behöver inte spela in, det vore bara ett plus.

Ja jo jag är på! Blir kul, även om jag inte litar på min överlevnads chans

Adda mig gärna på skype som jag skickade i pm

Medlem

Ingen mer som är intresserad? Fortfarande i behov av folk.

Medlem
Skrivet av Grimley:

När tänkte ni lira? Eller har ni redan kört? Jag är intresserad, men har ingen mick.

Vi har tyvärr redan börjat.

Medlem

Fruit of our labor:

1
Skriv svar