Inaktiv
Lira D2

Någon annan än jag som har börjat om att lira D2?
Är arbetslös för tillfället så det vore roligt att ha någon att spela med på dagarna:up:. Så om nån vill starta nya gubbar och börja lira lite så är det bara att ni hör av er så kan vi lira tillsammans. Min hotmail är tom.marklund@hotmail.com...

Medlem

SHIIIT vilka flashbacks du ger mig från när jag började köra d2 för hmm.. sju år sedan?

Får dumma idéer om att installera skiten igen, skapa en sorc och börja MF:a pindleskin

Medlem

Köpte just en ny kopia av Dibbe, har inte lirat på hur många år som helst, jobbar rätt mkt men vore jättekul, lirar gärna kvällstid med ett gäng.

Medlem

köpte digital download enUS, vet inte om det blir problem att köra det på euro servers då

Medlem

Ok det fungerar finfint, mitt konto heter TacTwo på european ladder, har en necromancer L7.

hehe några timmar senare och han är L22

Medlem
Skrivet av Monocryl:

köpte digital download enUS, vet inte om det blir problem att köra det på euro servers då

Kan man köpa spelet online (kostar ca 200 kr för D2 samt LOD om man köper i butik)? Vart?

Medlem

Sådära...nu har jag också fixat D2+LOD...premiärspelade på buss mha laptop och 3gmodem på bnet = bästa tidsfördrivet ever

Kommer lira titt som tätt på kvällstid, adda zlyth om ni vill köra lite casual LOD normal.


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

jag och nagra kompisar sitter pa min ventrilo och spelar D2 pa kvallarna pm for mera info om ni vill vara med och spela

P.S. sitter pa jobbet pa en dator som inte har svenskt tbord

Medlem
Skrivet av Zeblon:

SHIIIT vilka flashbacks du ger mig från när jag började köra d2 för hmm.. sju år sedan?

Får dumma idéer om att installera skiten igen, skapa en sorc och börja MF:a pindleskin

Hatar att rusha den där Pindel fan, han ger mig aldirg något!!! :'(


signatur

Rawr

1
Skriv svar