Världens bästa spel

Skribent
Världens bästa spel

Nej, det var väl en liten överdrift. Däremot har jag blivit smått besatt av spelet, mest för att jag aldrig riktigt lyckats klå den sista bossen. Lyckades i alla fall byta joystickar på mina Nintendo 64-kontroller innan det där suget infann sig och jag var tvungen att sätta mig med spelet igen. Ack och ve.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Världens bästa spel

Väldigt kul spel, men svårt som attan.

I like it.

Medlem

Haha! grymt som satan faktiskt!!
Det krävs att man går genom tutorial, och sedan köra ett spel.
Sen är som klister!
(fick de av en kompis, hade aldrig köpt det annars, men hade kunnat gjort de nu 3ggr om lätt!)

Skribent

Har ni några ovärderliga tips till mig, innan jag blir hårlös? Fick död på bossen en gång genom att skjuta sönder deras syretillförsel, men de fick iväg en sista missil som dödade mig.


signatur

I am the black wizards.

Skribent

Använd den första enkla zonen till att skörda så mycket material du bara kan. Gör inte om mina misstag att rusa genom de enkla zonerna så snabbt som möjligt.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Som ovanstående säger, utforska dom enkla zonerna så mycket det bara går. Se till att uppgradera skölden till max också.

Medlem

Har du en transporter kan du med fördel skicka in två besättningsmedlemmar i fiendens vapensystem. De är inte hopkopplade med resten av skeppet vilket innebär att om den fientliga skytten som finns där dör kan inte systemet repareras. Fungerar också med bio bombs etc.

Skribent
Skrivet av Stephan:

Har du en transporter kan du med fördel skicka in två besättningsmedlemmar i fiendens vapensystem. De är inte hopkopplade med resten av skeppet vilket innebär att om den fientliga skytten som finns där dör kan inte systemet repareras. Fungerar också med bio bombs etc.

Smart!

Keep tipsen coming.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar