Blizzard varumärkesskyddar The Dark Below

Robot
Blizzard varumärkesskyddar The Dark Below

Vi gissar på en expansion, men till vilket spel?

#diablo-iii, #blizzard, #world-of-warcraft


Medlem
Blizzard varumärkesskyddar The Dark Below

Jag tror på en Diablo 3 expansion. Känns som det är dags nu.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag tror på en Diablo 3 expansion. Känns som det är dags nu.

Tänk om dom lyckas laga D3!

Medlem

Det är inte Diablo 3. D3-expansionen verkar heta Reaper of Souls.

Medlem
Medlem

Wow ska ju få 2 expansioner till senast jag kollade upp det vilket var ett bra tag sen.
Sen lär det väl bli en övergång till "Project Titan".

Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Wow ska ju få 2 expansioner till senast jag kollade upp det vilket var ett bra tag sen.
Sen lär det väl bli en övergång till "Project Titan".

Endast spekulationer. Blizzard lär nog mjölka WoW så länge det är lönsamt.

Medlem

Kan mycket väl vara en expansion med Naga & Goblins huvudstad Undermine i focus.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det är WoW-expansion, för D3 expac heter Reaper of Souls.

Ni är långsamma FZ.

http://www.mmo-champion.com/content/

Medlem

Säkert trevligt med en expansion till något av spelen.. men. Wow lär inte spelas någonsin igen av mig, speciellt inte efter att Wildstar släppts. En Diablo 3 expansion kommer jag ögonaböj köpa dock.. men som folk redan har påpekat så är namnet på den redan känt.


signatur
Medlem

Tror ändå det är d3 änna dags för det nu . Det ni länkar kan ju vara arbetsnamnet bara men det märker vi snart

Medlem

Det kan ju inte vara så att Reaper of Souls är en bok / bok serie / kort film (likt den som släpptes till D3 releasen) länkad till en eventuel expansion sen att själva expansionen heter "The Dark Below"?

Skulle vara min gissning.

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Det kan ju inte vara så att Reaper of Souls är en bok / bok serie / kort film (likt den som släpptes till D3 releasen) länkad till en eventuel expansion sen att själva expansionen heter "The Dark Below"?

Skulle vara min gissning.

Nja, Blizzard gör traditionellt endast undersajter som den jag länkade för spel & expansioner. Därav inte sagt att det är omöjligt, men det mesta tyder på att The Reaper of Souls är Diablo-expansionen, medan The Dark Below har med WoW att göra (The Dark Below är redan ett myntat uttryck i Warcraft-världen).

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Det kan ju inte vara så att Reaper of Souls är en bok / bok serie / kort film (likt den som släpptes till D3 releasen) länkad till en eventuel expansion sen att själva expansionen heter "The Dark Below"?

Skulle vara min gissning.

Om du kollar hemsidan så får du bland annat upp detta

teaser-page/d3x_teaser-es-es.jpg


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

"The Dark Below is a place inhabited by demons, devils and infernal creatures, from where some sorcerers take their power directly and sometimes have a patron beast to foster their magic."

Från WoWWiki


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Medlem

signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem
Medlem

Knappast WöW, tror dom snickrar ganska mycket på mop fortfarande

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?

Fluffiga pandor.

Avstängd
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?

Fluffiga pandor.

Pandorna är inte fluffiga. De är feta.

Medlem
Skrivet av Calez:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?

Fluffiga pandor.

Pandorna är inte fluffiga. De är feta.

Jag tänkte det kanske inte kommer som en chock precis att de har med gulliga saker i wow, ta gnomes t.ex.


signatur

IDKFA

Medlem

Jag skulle gissa på en WoW expansion som utspelar sig under havet igen så att vi (äntligen) kan döda Azshara.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Calez:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?

Fluffiga pandor.

Pandorna är inte fluffiga. De är feta.

I'd say they're... big boned!

Medlem

Frasen the dark below är ju nämnt i wow loren 2 gånger. Fattar inte hur alla tror att det har med diablo 3 att göra

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?

Tyckte det var svårt att ta det "seriöst" med ölmonster och invaderade kaniner. Jag saknar det mörka och mer goth som de tidigare expansionerna hade. Inte för jag är goth intresserad eller så, tycker bara det passar bättre i ett medeltidsscenario fast det är fantasy och steampunk i wow. Mina favvo bitar i wow är helt klart karazhan och icecrown. Blev glatt överraskad av det underjordiska i throne or thunder. Mer riktiga monster!!! Aaaarrrrgh jävla ordförslag på mobilen, tagit 25min att skriva detta inlägg...

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Pholiage:

Mer WoW content hade varit najs. Kanske de hade struntat i gulligheterna denna gången.

Får jag fråga vad du menar med gulligheter?

Tyckte det var svårt att ta det "seriöst" med ölmonster och invaderade kaniner. Jag saknar det mörka och mer goth som de tidigare expansionerna hade. Inte för jag är goth intresserad eller så, tycker bara det passar bättre i ett medeltidsscenario fast det är fantasy och steampunk i wow. Mina favvo bitar i wow är helt klart karazhan och icecrown. Blev glatt överraskad av det underjordiska i throne or thunder. Mer riktiga monster!!! Aaaarrrrgh jävla ordförslag på mobilen, tagit 25min att skriva detta inlägg...

instämmer helt
och ni som tjötta om söta gnomes dom har varit med sedan urminnes tider i sagor och fantasy.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

bre
Medlem

det är en expansion till Wow, dark below är ett annat namn för "Twisting Nether" där Burning legion håller till

1
Skriv svar