Reaper of Souls kan vara första Diablo 3-expansionen

Robot
Reaper of Souls kan vara första Diablo 3-expansionen

Morgonens namnlekar kulminerar när Diablo 3-sajten får ny underavdelning.

#nyhetstips, #blizzard


Medlem
Reaper of Souls kan vara första Diablo 3-expansionen

Något man borde bli superglad över egentligen men tyvärr blir det inte mer än en axelryckning.

Bara för några år sedan innebar Blizzard spel automatiskt köp utan ens att knappt kolla på vad de släppte.

Nu väntar jag på recensionerna innan jag köper D3 expansionen.

Medlem

Är Blizzcon i år?
Då jag hoppas så in i helvete att The Dark Below är Warcraft 4 och ett sådant stort spel visar de väl endast upp på Blizzcon.

Medlem

Nix rör mig inte i ryggen... NÄSTA!

Medlem

Hoppas att de har lyssnat på sina fans nu och ger de vad de vill ha. Skeptisk men samtidigt nyfiken på det här.


signatur
Medlem

Lär säkert kretsa kring Imperius och Malthael. Läste ett citat någonstans; "Valor turns to Wrath". Blir kanonbra!


signatur

Burn in the light.

Men... inte slåss mot döden -_- Det är ju bara tragiskt i så fall


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Spelar än i dag Diablo 3 även om inte i samma stora mängd som tidigare men blir att man kommer tillbaka någon timme lite då och då och farmar lite Demonic Essences för att crafta lite bättre gear. En expansion skulle göra gott för spelet och nog få många att komma tillbaka, se bara på Diablo 2, krävdes allt en expansion innan det blev den hit som än lever kvar i dag.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Är Blizzcon i år?
Då jag hoppas så in i helvete att The Dark Below är Warcraft 4 och ett sådant stort spel visar de väl endast upp på Blizzcon.

Warcraft 4 kommer aldrig förens WoW är nerlagt med största sannolikhet

Medlem

Inte så mycket fråga om det rör sig om D3-expansion eller ej, det står ju mer eller mindre i klartext i CSS:en att det rör sig om "d3x_teaser".

Medlem

The Dark Below är väl WoW. Jag spelar inte WoW, men är det inte bara Nagas och Queen Azhara kvar bland "skurkarna"?

Medlem

D3 expansion ? ja tack !!!

Medlem

Nice. En ny klass å lite nytt innehåll så spelar jag gärna D3 igen.

ndr
Medlem

Warcraft III HD hade varit nice!

Medlem
Skrivet av Gaara:

D3 expansion ? ja tack !!!

Kul att se att någon mer är intresserad!

Medlem

Jag vill bli glad men känner snarare bara sorg. Hoppas det gör spelet bättre, jag vill fortfarande tycka om det.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jävlar vad gnälligt det var här inne. Nåväl, jag ser i alla fall fram emot expansionen.

Medlem

Warcraft 4, ja tack.

Eller en Diablo 3 expansion som förändrar mycket i spelet. Inte rört spelet på hur länge som helst. Ser mitt Collector's Edition från min datorplats och det hugger till lite i själen varje gång jag sneglar på den...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

The Dark Below är väl WoW. Jag spelar inte WoW, men är det inte bara Nagas och Queen Azhara kvar bland "skurkarna"?

Det finns två extremt mäktiga och stora skurkar kvar
http://www.wowwiki.com/Kil%27jaeden - Kil'Jaeden och
http://www.wowwiki.com/Sargeras - Sargeras

Dessa kommer förmodligen komma i den absolut sista expansionen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Gaara:

D3 expansion ? ja tack !!!

Kul att se att någon mer är intresserad!

jag längtar oxå, nästan de enda jag kör så med ca 1500 timmar

Medlem

Jag skulle helst vilja plocka bort vissa saker från spelet. Sedan expandera det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av papaz1:

Något man borde bli superglad över egentligen men tyvärr blir det inte mer än en axelryckning.

Bara för några år sedan innebar Blizzard spel automatiskt köp utan ens att knappt kolla på vad de släppte.

Nu väntar jag på recensionerna innan jag köper D3 expansionen.

Känner lite likadant...fast å andra sidan var D3 aldrig så dåligt att det inte var värt pengarna jag betalade för det. Det var bara inte så otroligt bra som jag hoppats på. Jag kommer lätt köpa nästa Blizzard titel, oavsett vad det är (bara det inte är något med sport!)

Medlem

Jag tillhör dem som blev skitpepp på det här. Blizzard har gett mig mer glädje än någon annan studio. D2 blev bra först med expansionen. Har högt hopp om D3X med. Inte för att D3 är dåligt, bara massa kids som knappt hade 100+ timmar i 2an som klagar.

Medlem
Skrivet av Remus:

Warcraft 4, ja tack.

Eller en Diablo 3 expansion som förändrar mycket i spelet. Inte rört spelet på hur länge som helst. Ser mitt Collector's Edition från min datorplats och det hugger till lite i själen varje gång jag sneglar på den...

Om du bara visste hur "spot on" det där var.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Warcraft 4 har jag svårt att tro då SC2 är den e-sport frälsare som den är. Vi får nog vänta ett tag till, minst tills alla SC2 expansions är ute iaf.

Inaktiv

Jag gillar fortfarande Diablo 3, men jag är nog inte ensam om besvikelsen för att det var så kort.

Medlem

1600 timmar D3 and still going strong....im so excited.

denna exp blir ett 1337 köp


signatur

If u can´t kill me, Join me

ELF
Medlem

Jag avvaktar. Vill inte bli sparkad på igen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ska bli kul detta.

Medlem

låter som att Necromancer kommer komma tillbaka i denna expansion, dock ser jag inte fram mot det efter att ha sett vad de gjort med de klassiska magierna som charged bolt, blizzard och hydra.

Jag vill kunna ha 61 summonings som i Diablo 2 inte som WDn i D3!

12
Skriv svar