Geralt dödar monster i ny trailer från The Witcher 3

Robot
Geralt dödar monster i ny trailer från The Witcher 3
Medlem
Geralt dödar monster i ny trailer från The Witcher 3

Någon som har en tidsmaskin?

Medlem

Ryyyysningar! Geralts voice actor är helt perfekt för rollen! ahhh jag döööör! LÄNGTAR!

Medlem

Huga vad våldsamt!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Älskar denna spelserie just för att det är så mörkt!

Medlem

Yes yes! Funderade precis i dagarna hur fint det vore med en Witcher 3 teaser/trailer. Klart de levererade.

Hade velat se än mer utav kvinnorna iofs :b

Medlem

Så ska det se ut!

Medlem

Blizzard, Bioware, Irrational Games... se och lär.

Medlem

Var det detta som skulle komma kl 2000 idag?

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Var det detta som skulle komma kl 2000 idag?

Verkar så eftersom trailern har ersatt nerdräknaren på hemsidan.
Hade nog ändå hoppats på lite mer..

Medlem

det här är som taget ur Berserk...

Medlem
Skrivet av Sviskon:

det här är som taget ur Berserk...

Hade det vart ur Berserk hade de våldtagit kvinnan ett tag innan de beslutade sig för att hänga henne. Sedan fått ett svärd i munnen eller ögat (Med närbilder på detta) och huggits till bitar. Men nästan likt..

Och ingen futtig magi heller

(Lägger till en liten Gore varning för folk som inte känner till Berserk, så, klippet innehåller mängder med uber grafiskt våld. Nu vet ni) -Traveller

Längtar dock som fan. Witcher 2 är helt underbart. Lagom rått

ELF
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Yes yes! Funderade precis i dagarna hur fint det vore med en Witcher 3 teaser/trailer. Klart de levererade.

Hade velat se än mer utav kvinnorna iofs :b

Vem vet, det kanske kommer fler pin up bilder än de som redan finns


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av fibnot:
Skrivet av Sviskon:

det här är som taget ur Berserk...

Hade det vart ur Berserk hade de våldtagit kvinnan ett tag innan de beslutade sig för att hänga henne. Sedan fått ett svärd i munnen eller ögat (Med närbilder på detta) och huggits till bitar. Men nästan likt..

Det har du rätt i

k3m
Medlem

Helt otroligt att CPR kan skapa mästerverk efter mästerverk medans andra speltillverkare med lika mycket resurser kommer med mediokra spel som bara de själva hyllar!

CPR ni är otvivelaktigen bäst!

Medlem

För er som missat och längtar efter 3an kan jag rekomendera denna mod!

http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=mod&m=show&p=77

Medlem

Jävlar! Nu blev längtan stor!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av TexN:

Älskar denna spelserie just för att det är så mörkt!

Älska böckerna.

Medlem

men, alltså, jag vill ha nu!

Medlem

grymmaste (bästa) trailern nånsin?

Medlem
Skrivet av k3m:

Helt otroligt att CPR kan skapa mästerverk efter mästerverk medans andra speltillverkare med lika mycket resurser kommer med mediokra spel som bara de själva hyllar!

CPR ni är otvivelaktigen bäst!

Jag tror dom bara gjort två spel,witcher1och 2.Så mästerverk efter mästerverk är kanske lite och ta i.

Medlem
Skrivet av Robez:
Skrivet av k3m:

Helt otroligt att CPR kan skapa mästerverk efter mästerverk medans andra speltillverkare med lika mycket resurser kommer med mediokra spel som bara de själva hyllar!

CPR ni är otvivelaktigen bäst!

Jag tror dom bara gjort två spel,witcher1och 2.Så mästerverk efter mästerverk är kanske lite och ta i.

1an var ett mästerverk, 2an var ett mästerverk.. såå det blir ju mästerverk efter mästerverk

Längtas som fan efter 3an iaf

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Robez:
Skrivet av k3m:

Helt otroligt att CPR kan skapa mästerverk efter mästerverk medans andra speltillverkare med lika mycket resurser kommer med mediokra spel som bara de själva hyllar!

CPR ni är otvivelaktigen bäst!

Jag tror dom bara gjort två spel,witcher1och 2.Så mästerverk efter mästerverk är kanske lite och ta i.

1an var ett mästerverk, 2an var ett mästerverk.. såå det blir ju mästerverk efter mästerverk

Längtas som fan efter 3an iaf

2:an hade dock andra problem än just Story etc. De första veckorna var det ju helt ospelbart innan det patchades sedan var det ett riktigt fint spel. Tror jag ska installera om det och köra igenom det igen.

Medlem

Fy fan vad ni öser beröm över det här.

Musiken var på tok för hög så man hörde i princip inte alls vad någon sa. Vidriga kommentarer ni har skrivit.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan vad ni öser beröm över det här.

Musiken var på tok för hög så man hörde i princip inte alls vad någon sa.

Nää, hörs helt magnifikt vad som sägs.

Inaktiv

Mycket bra CG-trailer.

Testpilot

Pepp pepp!! Nu vill man bara se mer ingame filmer också!

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Robez:
Skrivet av k3m:

Helt otroligt att CPR kan skapa mästerverk efter mästerverk medans andra speltillverkare med lika mycket resurser kommer med mediokra spel som bara de själva hyllar!

CPR ni är otvivelaktigen bäst!

Jag tror dom bara gjort två spel,witcher1och 2.Så mästerverk efter mästerverk är kanske lite och ta i.

1an var ett mästerverk, 2an var ett mästerverk.. såå det blir ju mästerverk efter mästerverk

Längtas som fan efter 3an iaf

2:an hade dock andra problem än just Story etc. De första veckorna var det ju helt ospelbart innan det patchades sedan var det ett riktigt fint spel. Tror jag ska installera om det och köra igenom det igen.

Mjo vet precis vad du menar Satt själv där på release dagen med mitt exemplar och satt å svor för mig själv för att det inte gick att aktivera osv osv.. Men det fixades till! Sen så köpte jag det även till xbox 360 Har nog köpt spelet 5ggr.. ;p

1
Skriv svar