Microsoft ska visa upp något exklusivt under Gamescom

Robot
Microsoft ska visa upp något exklusivt under Gamescom
Medlem
Microsoft ska visa upp något exklusivt under Gamescom

Spännande

Medlem

Har fortfarande svårt med att den heter Xbox One. Det är helt ologiskt. Xbox 720 var de ju meningen den skulle heta.

Anyway.

Är det inte ett nytt riktigt Perfect Dark det handlar om är jag tveksam om jag kommer vara intresserad.

Skribent
Skrivet av Zaptagious:

Har fortfarande svårt med att den heter Xbox One. Det är helt ologiskt. Xbox 720 var de ju meningen den skulle heta.

Anyway.

Är det inte ett nytt riktigt Perfect Dark det handlar om är jag tveksam om jag kommer vara intresserad.

Rare måste få göra bra spel igen, det hade varit tufft.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kul, men det vill till något i hästväg för att jag ska skaffa en Xbox One på release dagen.

Medlem

Vad skulle vara Europas största varumärke? Den nya titeln? Låter udda.

Anyway, PC-Halo. Windows 8-exklusivt?

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Vad skulle vara Europas största varumärke?

FIFA

Medlem

Oooo, en exklusiv TV som passar utmärkt till Xbox one kanske?

Medlem

Så, någonting med FIFA med andra ord.

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Vad skulle vara Europas största varumärke? Den nya titeln? Låter udda.

Anyway, PC-Halo. Windows 8-exklusivt?

Finns redan.

Inaktiv

Halo X eller Gears of War X (dags för X att komma tillbaks som titel)

Medlem

Lite off-topic men tydligen bekräftat att Xbox One INTE släpps i Sverige i år!

Edit: http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-markets

Medlem

Var det inte att Halo-serien skulle vara Xbox One-exklusiv?

Medlem

Usch och fy vad jag avskyr exlusiva titlar. Det handlar inget om att det inte funkar på en annan plattform, utan enbart med syfte att man ska tvingas köpa utvecklarens konsol.

... Ja, jag är medveten om att deras intresse är att tjäna pengar.

Medlem

IKEA Simulator 2014

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Vad skulle vara Europas största varumärke? Den nya titeln? Låter udda.

Anyway, PC-Halo. Windows 8-exklusivt?

LVMH

Har svårt att se hur man skulle göra ett spel runt varumärket. Kanske ett tycoonspel...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

TRÄLIGT ingen Xbone i Sverige i år: http://kotaku.com/sorry-russia-xbox-one-will-launch-in-only-1...

Dock får en ett spel istället när den väl släpps.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Något tidsexklusivt skit om det nu är Microsoft som skall avslöja det. Allt dom tar i nuförtiden blir till en stinkande kompost hög. Slår vad om att det är "exklusivt" för Day one kunder också...oh wait! Vi kan inte ens leverera konsolen till alla i Europa under 2013. Var god dröj till 2014...

Kunde inte vara mer nöjd med att uppgradera min PC...

Medlem

Uppvisningen kommer väl mest gå ut på att gnugga Xbox One i ansiktet på Scandinaverna.

Gör inget om vi får den lite senare, låt alla barnsjukdomar spela sina spratt på Amerikanerna och resten av världen.
Kommer nog aldrig köpa en ny produkt vid release, har alltid hänt något.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Gör inget om vi får den lite senare, låt alla barnsjukdomar spela sina spratt på Amerikanerna och resten av världen.
Kommer nog aldrig köpa en ny produkt vid release, har alltid hänt något.

Nej inte riktigt förstått mig på det heller, väntar man lite får man den ju oftast billigare och framförallt med ett bättre utbud på spel.

Inaktiv
Skrivet av failice:

Något tidsexklusivt skit om det nu är Microsoft som skall avslöja det. Allt dom tar i nuförtiden blir till en stinkande kompost hög. Slår vad om att det är "exklusivt" för Day one kunder också...oh wait! Vi kan inte ens leverera konsolen till alla i Europa under 2013. Var god dröj till 2014...

Kunde inte vara mer nöjd med att uppgradera min PC...

Fan va du är arg då. Har MS dödat dina föräldrar eller något?

Medlem
Skrivet av KingenOgge:
Skrivet av failice:

Något tidsexklusivt skit om det nu är Microsoft som skall avslöja det. Allt dom tar i nuförtiden blir till en stinkande kompost hög. Slår vad om att det är "exklusivt" för Day one kunder också...oh wait! Vi kan inte ens leverera konsolen till alla i Europa under 2013. Var god dröj till 2014...

Kunde inte vara mer nöjd med att uppgradera min PC...

Fan va du är arg då. Har MS dödat dina föräldrar eller något?

Haha...lät lite magstarkt kanske. Men allvarligt talat så kan väl ingen här säga att Microsoft sköt hanteringen av Xbox One särskilt bra? Jag har köpt båda deras maskiner vid release. Men just nu verkar allt dom gör vara helt åt h*lvete.

Kräva Xbox Live Gold för ex Netflix (är bara rent girigt från deras sida)

Som jag ser det nu så skall det vara ett spel från gud fader själv som får mig att öppna sparkontot och kasta pengarna till Microsoft. För spelen som har visats upp, får mig inte att springa till affären och boka ett ex. Uppföljare efter uppföljare...*sigh*

Medlem

Kommer nog vara något riktigt nice tror jag när de slår på trumman lite såhär inför släppet. Nytt IP kanske? De saknar ju inte direkt slagkraft som det är när det gäller konkurrenter men ju mer desto bättre antar jag.

Medlem

Alla spel från MS är i fortsättningen GRATIS!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Zaptagious:

Har fortfarande svårt med att den heter Xbox One. Det är helt ologiskt. Xbox 720 var de ju meningen den skulle heta.

Anyway.

Är det inte ett nytt riktigt Perfect Dark det handlar om är jag tveksam om jag kommer vara intresserad.

Rare måste få göra bra spel igen, det hade varit tufft.

http://www.youtube.com/watch?v=tfaN267lI_Y


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Något exklusivt?
Ska vi chansa på att Major Nelson ska visa rövhålet på scen för norra Europa och alla andra som får vänta till 2014?

...online drm kändes whatever. Att den var tusen spänn dyrare brydde mig inte heller. Att kinecten alltid skulle var inkopplad var också ett ickeproblem.

Men att hamna på b-lagets lista och få vänta till 2014 är fan inte okej *sura*

Medlem

Microsoft har aldrig tyckt om Sverige

1
Skriv svar