Se COD: Ghosts multiplayer-avtäckande direkt på FZ

Medlem

Fattar inte alla kommentarer som klagar på att det skulle vara likt föregångarna. Kommer sällan upp när det rör sej om alla andra uppföljare som kommer hela tiden, Efter att ha sett presentationen tycker jag det var en del stora uppdateringar, men såklart ingen man skulle tycka vara stort om man inte spelat tidigare spel så mycket. Precis som med BF4 som folk verkar hylla av någon anledning. Uppföljare ser alltid väldigt lika föregångaren ut, men jag tycker inte att CoD serien har legat på latsidan mer än nått annat spel.

I vilket j*vlar fall blev jag som CoD spelare ändå imponerad. Gillar att man inte bara bygger sin klass utan även skapar en hel squad med soldater som även går att köra med i olika co-op och squad lägen. Förstörbara miljöer kan bli kul, men det är mycket explosiva saker i matcherna så känns som om allt kommer vara förstört under första minuten. Hoppas det är mest killstreaks som krävs för en del förändringar (verkar så.) Vilket för oss in på att streakpaketen från MW3 är tillbaka, vilket är det jag är mest glad över. Hade gärna sett att dom använde streak poäng systemet från Black Ops 2 istället för det i MW3, men men. Mindre mängd streakskit i luften som utlovades är med stort plus. Det nya perk systemet verkar med intressant och gör det enklare att balansera att dom starkare perks inte överanvänds som innan.

Medlem

Kanske för tidigt att säga men det verkar ju inte luta mot att man kan köra privata rankade servrar!? Där faller all glädje för min del med spelet.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Såg ganska basic ut.. Eller?

Får gärna lista lite nyheter

Mer game modes
Mer vapen
Clan matchmaking system
Customisa sin gubbe

Sen om du börjar spela spelet på din 360 och blir sugen på att köpa en xbox one, så kommer all progress följa med ditt konto. Lika de dlcs du har köpt.

Sen lite annat lull lull med appar å stuff

Kommer bli lite pangande i november

Medlem

Sp är allt jag är intresserad av i CoD Serien. Resten är meh. Arma3 om det ska krigas Multiplayer

Medlem
Skrivet av Lance McCloud:

Fattar inte alla kommentarer som klagar på att det skulle vara likt föregångarna. Kommer sällan upp när det rör sej om alla andra uppföljare som kommer hela tiden, Efter att ha sett presentationen tycker jag det var en del stora uppdateringar, men såklart ingen man skulle tycka vara stort om man inte spelat tidigare spel så mycket. Precis som med BF4 som folk verkar hylla av någon anledning. Uppföljare ser alltid väldigt lika föregångaren ut, men jag tycker inte att CoD serien har legat på latsidan mer än nått annat spel.

I vilket j*vlar fall blev jag som CoD spelare ändå imponerad. Gillar att man inte bara bygger sin klass utan även skapar en hel squad med soldater som även går att köra med i olika co-op och squad lägen. Förstörbara miljöer kan bli kul, men det är mycket explosiva saker i matcherna så känns som om allt kommer vara förstört under första minuten. Hoppas det är mest killstreaks som krävs för en del förändringar (verkar så.) Vilket för oss in på att streakpaketen från MW3 är tillbaka, vilket är det jag är mest glad över. Hade gärna sett att dom använde streak poäng systemet från Black Ops 2 istället för det i MW3, men men. Mindre mängd streakskit i luften som utlovades är med stort plus. Det nya perk systemet verkar med intressant och gör det enklare att balansera att dom starkare perks inte överanvänds som innan.

De flesta som klagar kan ju slå upp ordet konstruktiv kritik. Gillar både COD och BF men grafik är inte allt. Bf må vara snyggare men det har inte de snabba striderna som COD har. Där finns massa saker i båda spelen som det andra inte har. Jag skulle säga att de kompletterar varandra om man vill ha lite av varje.

+ för lite roligare knivattack. Nu verkar det som om man kan norpa dogtags.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Twalec:

De flesta som klagar kan ju slå upp ordet konstruktiv kritik. Gillar både COD och BF men grafik är inte allt. Bf må vara snyggare men det har inte de snabba striderna som COD har. Där finns massa saker i båda spelen som det andra inte har. Jag skulle säga att de kompletterar varandra om man vill ha lite av varje.

Håller helt med. Var kanske inte uppenbart att jag inte har något emot BF4, utan tycker snarare att det är så märkligt med personer som klagar på att CoD är samma hela tiden tycker att Battle Field därför blir ett självklart val. Call of Duty är mer min typ av spel men jag blev precis som de flesta väldigt impad av E3 demon för BF4 med skyskrapan.

Jag tolkar även tystnaden från skeptikerna efter presentationen som att tuggandet på hattar har påbörjats.

Medlem

BF och CoD är sandlåda Planetside2 rule them all!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Låt mig gissa, det kommer se precis likadant ut!?!!?!?!??!
Wild guess is acting wild


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser likadant ut som tidigare titlar.
Lite nytt men inte mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av fluffmajster:

funderar på att börja gå in i trådar om bf4 och saga att det är skit....för det är ju tydligen okay att göra så...

med det sagt så spelar jag varken bf eller cod...spelade cod för sp upplevelse, som på vissa punkter tom smiskade MoH...

Simiskade MoH... det är ju typ som att besegra en spetälsk i brottning.

https://www.youtube.com/embed/JOHyD49DaeA

om det inte framgick meande jag MoH och CoD orgnalen.....inget slår stomringen på dagen d, men överlag så tilförde cod en hel del gottis tex aim down sight som inte fans i MoH

Medlem
Skrivet av fluffmajster:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av fluffmajster:

funderar på att börja gå in i trådar om bf4 och saga att det är skit....för det är ju tydligen okay att göra så...

med det sagt så spelar jag varken bf eller cod...spelade cod för sp upplevelse, som på vissa punkter tom smiskade MoH...

Simiskade MoH... det är ju typ som att besegra en spetälsk i brottning.

https://www.youtube.com/embed/JOHyD49DaeA

om det inte framgick meande jag MoH och CoD orgnalen.....inget slår stomringen på dagen d, men överlag så tilförde cod en hel del gottis tex aim down sight som inte fans i MoH

Ah okej. Ursäkta, tänkte inte på det först. Jo det håller jag med om. MoH var ju från början ett bra spel men första Call of Duty med expansionen höjde ju ribban på en helt annan nivå för sp krigs spel. Synd bara att dem sen dess aldrig lyckats lika bra. Cod 2 var helt okej men kändes som det vara bara mer av samma fast mer ytligt på något sätt. Samma sak med Cod 4 och sen dess har det ju bara gått utför. Typ som att gå från Steven Spielberg till Michael Bay till Uwe Boll x(.

12
Skriv svar