Sony håller direktsänt hov under Gamescom

Robot
Sony håller direktsänt hov under Gamescom
Medlem
Sony håller direktsänt hov under Gamescom

Är den 20:e en onsdag?!

Inaktiv

Låter bra! Är det 19.00 svensk tid som gäller?

Skribent
Skrivet av Mordecai:

Är den 20:e en onsdag?!

Någonstans i världen, men inte i Sverige.

Skrivet av Bassepojken:

Låter bra! Är det 19.00 svensk tid som gäller?

Yes!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Spännande, hoppas att de har något nytt att visa upp

Medlem

Vågar man hoppas på att de visar upp ett nytt spel från Naughty Dog?

Medlem

Jag sitter mest och väntar på det exakta release-datumet för Ps4...:(

Skribent
Skrivet av Margy:

Vågar man hoppas på att de visar upp ett nytt spel från Naughty Dog?

Du ska få äta upp min stormhatt om inte Naughty Dog visar upp vad de jobbar på för roligt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Margy:

Vågar man hoppas på att de visar upp ett nytt spel från Naughty Dog?

Du ska få äta upp min stormhatt om inte Naughty Dog visar upp vad de jobbar på för roligt.

Hoppas dom börjar på något nytt och samtidigt gör uppföljare till tidigare spelen vid sidan om.

Hade varit kanonkul med ett nytt Uncharted med riktigt snygg grafik och samma kvalitet som tidigare spelen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

20e?? Gamescom är ju öppet från 21a. Och från 22-25 för alla. Så man kan inte vara där å se när dom snackar alltså? Eller har ni skrivit fel datum. Svar tack!!

Medlem
Skrivet av OddGreen:

20e?? Gamescom är ju öppet från 21a. Och från 22-25 för alla. Så man kan inte vara där å se när dom snackar alltså? Eller har ni skrivit fel datum. Svar tack!!

Citat:

On Tuesday 20th August – the evening before the doors open – we’ll be holding our regular Gamescom press conference, where we’ll be showcasing the future of all things PlayStation. The show will be packed with news on both announced and unannounced titles – suffice to say, you won’t want to miss it.

http://blog.eu.playstation.com/2013/08/14/gamescom-2013-is-co...

Medlem

Räkna med att ordet "next-gen" kommer stötas och blötas och misshandlas tills man vill hoppa från en bro.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar