Tävling! När släpps Playstation 4? Vinn quadcopter!

Skägg.
10 Chambers
Tävling! När släpps Playstation 4? Vinn quadcopter!

Hej!

Vi har ett gäng Black Ops 2-paket på kontoret, den fläskiga varianten som innehåller en quadcopter (se film nedan). Utmaningen är att ange ett datum för när Playstation 4 släpps i Sverige och motivera varför du behöver en liten helikopter med fyra rotorblad.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej!

Vi har ett gäng Black Ops 2-paket på kontoret, den fläskiga varianten som innehåller en quadcopter (se film nedan). Utmaningen är att ange ett datum för när Playstation 4 släpps i Sverige och motivera varför du behöver en liten helikopter med fyra rotorblad.

https://www.youtube.com/embed/J9Xftbc-a9k

3 december

Medlem
Medlem

29 November!! =)Jag behöver en Quadcopter för tak-inspektioner!

Youtuber

15 December 2013

För att kunna spinonera på FZ-redaktionen


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

21 november

i need to fly

MFZ
Medlem

13'e november 2013.

Mina ungar skulle gå bananas om dom fick en sån där i julklapp.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

21 Oktober? Vill jätte gärna ha den så jag kan skrämma bort fåglarna från hustaket

Medlem

31 november.

För att leverera kinapuffar genom skorstenen.

Medlem

21a Oktober. Jag kommer behöva något att pilla med när GTA V laddar på PS3an.

Medlem

4:e November

Hmm glömde motivationen först.

Jag behöver den lilla quadrocoptern för att hämta toapapper när det tar slut i värsta möjliga situation...

Medlem
Skrivet av Crafoord:

21a Oktober. Jag kommer behöva något att pilla med när GTA V laddar på PS3an.

25 oktober, jag behöver den för att kunna spionera tillbaka på NSA.

Medlem

29:e november: Skulle behöva en helikopter så jag kan sätta en trådlös camera på den och se över Rimbo centrum

Medlem

Inför jul handelen så den 2 December

Varför en helikopter? Logiskt, vem vem behöver inte en mini Helikopter? Säger bara GoPro + MiniHelikopter.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej!

Vi har ett gäng Black Ops 2-paket på kontoret, den fläskiga varianten som innehåller en quadcopter (se film nedan). Utmaningen är att ange ett datum för när Playstation 4 släpps i Sverige och motivera varför du behöver en liten helikopter med fyra rotorblad.

https://www.youtube.com/embed/J9Xftbc-a9k

21 ocktober. Jag behöver denna för jag vill filma en blixt på nära håll och om jag instalerar en kamera på denna så kommer jag kunna flyga in i det svarta målnet och få den bästa bilden på blixten

Medlem

22 november.
Behöver för att impa på tjejer!

13 september

För jag behöver något som "Never gonna give me up, never gonna let me down"

Medlem

29 November

Behöver en helikopter för att kunna spionera på grannarna

Medlem

1 December


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

6'e December 2013

Behöver helikoptern i försvarssyfte på min arbetsplats, kontorsråttorna från säljavdelningen är en ständigt problem och måste jagas bort!

Medlem

12 december.
Jag behöver en helikopter med fyra rotorblad för att jag aldrig skulle kunna manövrera en med två. Dessutom har jag ett brinnande behov av att försöka transportera kaffe med den över kontorslandskapet.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Den 5 december kommer den och då lär man brassa på lite extra i högtalarna, samtidigt som man använder quad'n till att observera dunderklumpen ovanför, när hon går lös på golvet.


signatur

/ Shuburn

Medlem

9 November.

Behöver den för att jag vill kunna jaga folk på gatan med en quadcopter som spelar valkyriernas ritt med hjälp av en fasttejpad stereo.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem

2 November

För att skrämma skiten ur katterna så dem håller sig borta från mig.

Medlem

Den 23:e November år 2013 kommer PS4:an släppas, Då slipper jag dela ut jultidningarna på fots i år, Mycket mer praktiskt att lasta på allt på QuadrocopterN^ och sedan låta den flyga iväg och sköta mitt jobb

Medlem

15 Dec släpps det!
Med denna så kan jag övervaka anläggningen på jobbet utan att lyfta på röven, kan sitta i manöverrummet hela tiden

förutsatt att den har en kamera, annars får man väl tejpa fast nåt...annars är det ju bara en vanlig flygleksak du får för 150:- i leksaksaffären.

Medlem

21 Oktober, jag behöver en Quadrocopter för min katt är uttråkad och behöver något som är en utmaning att jaga!

When its done!

Jag vill också kunna sitta ner under dagarna.

Vad menar du, "Diskad"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Release: 4de kvartalet ca 21 november 2013 .
Skulle gärna vilja ha en ro-styrdheli, som utför det mesta utav jobbet åt en. Annars är man cod och flygplans fan.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

18 november.

Motivering: Jag har en irriterande granne som kan behöva en läxa.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

123
Skriv svar