Sony släpper eget Nintendogs till PS Vita

Robot
Medlem
Sony släpper eget Nintendogs till PS Vita

Så... dom talar.
Creepy >:

Inaktiv

Spelutbudet till Vitan är dessvärre ganska knalt och ännu snålare om man vill gallra ut vuxenorienterade titlar så det är väl jättebra med det här. Med lite tur kanske skitungarna tjatar till sig en Vita av päronen så Sonys försäljningssiffror går upp lite och vi vuxna gamers börjar få lite fler exklusiva kvalitetstitlar.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Så... dom talar.
Creepy >:


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Spelutbudet till Vitan är dessvärre ganska knalt och ännu snålare om man vill gallra ut vuxenorienterade titlar så det är väl jättebra med det här. Med lite tur kanske skitungarna tjatar till sig en Vita av päronen så Sonys försäljningssiffror går upp lite och vi vuxna gamers börjar få lite fler exklusiva kvalitetstitlar.

För det fungerade med Wii... eller med Wii U.... nej, ett system som saknar titlar för en viss typ av gamers kommer inte få det för att fler av fel typ av gamers köper/får en konsol.

Det krävs företag som vågar satsa på en konsol trots sin sälj statistik för att något skall ändras.
Annars kommer du sitta fast i den onda cirkeln som nintendo hamnat i. Ingen satsar->Ingen Köper, Ingen Köper->Ingen satsar.

Något större exklusivt är nog inget som kommer hända inom snar framtid, även om det vore jävligt trevligt.

Medlem

Årets spel...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Utan rösterna hade det varit ok, men nu blev det bara löjligt. Grejen med husdjur är väl att man själv ska lista ut vad dom tänker eller vad man ska säga.. Uh, jag vet inte, jag är trött.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Utan rösterna hade det varit ok, men nu blev det bara löjligt. Grejen med husdjur är väl att man själv ska lista ut vad dom tänker eller vad man ska säga.. Uh, jag vet inte, jag är trött.

Om det vore tänkt att den äldre skaran som var målgruppen med spelet hade det nog varit så, fast jag tror inte det är övre tonår (17-19) och uppåt detta var tänkt till.

1
Skriv svar