Charles "Tywin Lannister" Dance är med i The Witcher 3

Robot
Charles "Tywin Lannister" Dance är med i The Witcher 3
Medlem
Charles "Tywin Lannister" Dance är med i The Witcher 3

Inte illa. Han har en väldigt speciell och mäktig röst som kommer passa fint i The Witcher.

Medlem

det kommer bli såå awsome

Medlem

Lysande! Ännu ett skäl att se fram mot detta.

Kul med bra skådisar i spel. Jag gillade t ex John Nobles insats i LA Noire. Även om spelets deckar-mekanik inte riktigt motsvarande förväntningarna så satt stämningen som en smäck.

Medlem

Hans röst är väldigt karaktäristisk

Hittade ett stavfel i texten, "Thyrions pappa" Tyrions ska det vara

Medlem

Jag måste erkänna att jag är mer taggad för The Witcher 3 än Half-Life 3 (Om vi nu förutsätter att det är under utveckling)..

Känner en hat-storm komma

Medlem

Åh grymt!

...vänta lite här... dyra hollywood röstskådispelare... första tecknet på att allt börjar gå snett nu! Spring! Överge skeppet! Bränn alla broar och barn! CD Projekt börjar bli casual!
AAAAHAAAA!

Medlem

Han är ju great, men vad menar du med inte allt för sympatisk? Han är ju grymt sympatisk!!

Medlem

Suverän skådespelare!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

En av favoriterna från thrones.
Tummen upp.

Medlem
Medlem

Tycker att den här bilden samanfattar mina känslor:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kommer Emyr spelas av Tywin!? JAAA!

Medlem

Finfint, riktigt bra röst.
Lite kul klipp med hans röst är från The Big Fat Quiz of the Year där dom haft med honom några gånger och läser ur någons biografi och lagen ska gissa vilken bok han läser ifrån.
Ett exempel:

Medlem
Skrivet av Oddjob:

Finfint, riktigt bra röst.
Lite kul klipp med hans röst är från The Big Fat Quiz of the Year där dom haft med honom några gånger och läser ur någons biografi och lagen ska gissa vilken bok han läser ifrån.
Ett exempel:

https://www.youtube.com/embed/nriXYq10oVA

Haha, tänkte precis länka till den också

Medlem

Härligt! Nu kan Cd Project knappast överraska mer, spelet låter ju intill perfekt efter allt man sett och hört


signatur

Game long and prosper

Skribent

The Witcher 3 och Destiny kommer få full pott. Sanna mina ord.

Varför?: Lannisters.


signatur

I am the black wizards.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Javas:

Härligt! Nu kan Cd Project knappast överraska mer, spelet låter ju intill perfekt efter allt man sett och hört

Den ultimata överraskningen är om spelet visar sig vara en andlig uppföljare till Daiktana i den mån förväntningarna infrias...

Inaktiv

Hans karaktärer är riktigt härliga! Speciellt den i Alien³. Lite humoristiskt att hans efternamn är Dance.

1
Skriv svar