Här är Grand Theft Auto Online!

Medlem

Finns det någon textsammanfattning, för oss människor som inte kan se videon just nu?

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Smoo87:

Sitter på mobilen, och kan av någon anledning varken se fz play eller yt som är länkade. Blir det dlc eller patch?

Det är väl varken eller, det är multiplayer delen av spelet.

Nja. Rätt och fel. Om det inte skulle behövas patchas in eller tankas ner så borde det funka redan vid release.

Mobilen vill inte citera flera samtidigt nu av någon anledning. Så tack för svaren

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Smoo87:

Sitter på mobilen, och kan av någon anledning varken se fz play eller yt som är länkade. Blir det dlc eller patch?

Det är väl varken eller, det är multiplayer delen av spelet.

Nja. Rätt och fel. Om det inte skulle behövas patchas in eller tankas ner så borde det funka redan vid release.

Mobilen vill inte citera flera samtidigt nu av någon anledning. Så tack för svaren

Ja isåfall, men ingen extra kostnad är det inte. Misstolkade frågan lite kanske


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

GTA 4 Multiplayer var riktigt bra. Men tog inte lång tid innan folk kom på att man kunde göra Death-match av allt. Det var väll bara Race där man inte kunde göra det.

PC versionen innehöll även en bugg som Rockstar aldrig brydde sig om att ta bort. I detth-race kunde man gå i mål som vinnare medan två-tre eftersläntare höll på med att springa omkring och skjuta. Loppet var aldrig slut innan sista var i mål. Enormt roligt att vänta i timmar medan andra lekte vidare.


signatur

Det var detta...

Medlem

Är detta möjligt? Jag som aldrig nånsin varit sugen på online-spel känner att det rycker till ordentligt i baguetten.

Medlem

ser asballt ut

KoP
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ja jösses vad folk går på reklamen och hetsar upp sig själva.

Det är ju releasen av ett nytt GTA. Historien talar för sig själv, eller hur? Brukar man bli besviken? Nä.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kiske:

Verkar som det bara stöder 16 spelare per värld... Där försvann min hype..

Varför? Tror bara det skulle förstöra inlevelsen om en massa skitungar sprang runt när man lirade online. ^^

Medlem

Brukar inte vara en grafik-polis men detta spel är otroligt fult

Många polygons men kass upplösning på allt =/

När man har sett senaste GTA 4 modden så ser det här spelet ut som skit.

http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_sunny.jpg

ELF
Medlem

Kommer definitivt att bli nästa års GOTY.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ztreek:

Brukar inte vara en grafik-polis men detta spel är otroligt fult

Många polygons men kass upplösning på allt =/

När man har sett senaste GTA 4 modden så ser det här spelet ut som skit.

http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_sunny.jpg

För att jämföra en grafikmodd till ett PC-spel med ett konsollspel är en bra idé....

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:

Brukar inte vara en grafik-polis men detta spel är otroligt fult

Många polygons men kass upplösning på allt =/

När man har sett senaste GTA 4 modden så ser det här spelet ut som skit.

http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_sunny.jpg

För att jämföra en grafikmodd till ett PC-spel med ett konsollspel är en bra idé....

När spelet är 6 år gammalt, japp absolut

Inaktiv
Skrivet av KoP:

På releasedagen blir det total lockdown.

Ner med persiennerna.
Dra ut sladden till telefonen/stänga av mobiler.
Bunka upp med nudlar och klibbig vätska.
Sätta på sig en vuxenblöja (ok, det kanske var att gå för långt).

GOTY!

+1

Medlem
Skrivet av stormense:

GTA 4 Multiplayer var riktigt bra. Men tog inte lång tid innan folk kom på att man kunde göra Death-match av allt. Det var väll bara Race där man inte kunde göra det.

PC versionen innehöll även en bugg som Rockstar aldrig brydde sig om att ta bort. I detth-race kunde man gå i mål som vinnare medan två-tre eftersläntare höll på med att springa omkring och skjuta. Loppet var aldrig slut innan sista var i mål. Enormt roligt att vänta i timmar medan andra lekte vidare.

Och om man idag får för sig att vilja spela online med randoms på PC så möts man bara av "cheaters".
Man kan ju tycka att Rockstar skulle ha lite intresse i att råda bot på sånt med någon patch tills nästa GTA iaf. Men nää.
Vi får väl hoppas på att det blir annorlunda med GTA V.

Medlem

Blev helt såld och nästan tår ögd av GTA online trailern, nu är man ju lagom peppad inför spelet

17:e september here i come

Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:

Brukar inte vara en grafik-polis men detta spel är otroligt fult

Många polygons men kass upplösning på allt =/

När man har sett senaste GTA 4 modden så ser det här spelet ut som skit.

http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_sunny.jpg

För att jämföra en grafikmodd till ett PC-spel med ett konsollspel är en bra idé....

När spelet är 6 år gammalt, japp absolut

Men spelet är ju för fasen gjort till samma konsoler!!!
Räcker det inte med att kartan är x gånger större, mera features, snyggare än Gta IV, säkert bättre AI, säkert bättre fysik, säkert mer bilar, mer customizations...ja mer av säkert allt + större online lägen.
Tekniken kan ju inte bli mycket bättre med samma förutsättningar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av Buzted:

Tänk er detta på PC!

Detta storslagna openworld med massor av mods till pc.

Mind=Blown.

Medlem

Jag hoppas det jag ser är nuvarnade konsol grafik. Annars blir jag besviken. Såg inte next gen ut direkt.

Skrivet av OddGreen:

Jag hoppas det jag ser är nuvarnade konsol grafik. Annars blir jag besviken. Såg inte next gen ut direkt.

Det är inget next gen med gta


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av OddGreen:

Jag hoppas det jag ser är nuvarnade konsol grafik. Annars blir jag besviken. Såg inte next gen ut direkt.

Det är inget next gen med gta

. Det kommer väl till ps4 å xbone senare?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:

Brukar inte vara en grafik-polis men detta spel är otroligt fult

Många polygons men kass upplösning på allt =/

När man har sett senaste GTA 4 modden så ser det här spelet ut som skit.

http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_sunny.jpg

För att jämföra en grafikmodd till ett PC-spel med ett konsollspel är en bra idé....

När spelet är 6 år gammalt, japp absolut

Du inser att det är samma konsoller som för fem år sedan? Det är inte direkt så att du kommer hitta ett konsollspel ö.h.t som är snyggare än Crysis, och det släpptes ett år tidigare än GTA IV. De tekniska förutsättningarna är vitt skilda mellan konsoll och PC.

Skrivet av OddGreen:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av OddGreen:

Jag hoppas det jag ser är nuvarnade konsol grafik. Annars blir jag besviken. Såg inte next gen ut direkt.

Det är inget next gen med gta

. Det kommer väl till ps4 å xbone senare?

Jojo men det är ju gjort till nuvarande konsoller


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Satsar på att leka med buggiga GTA iV San Andreas istället http://gtaivsa.com/download/ tills GTA 5 kommer till PC nästa höst.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Smoo87:

Sitter på mobilen, och kan av någon anledning varken se fz play eller yt som är länkade. Blir det dlc eller patch?

Det är väl varken eller, det är multiplayer delen av spelet.

Nja. Rätt och fel. Om det inte skulle behövas patchas in eller tankas ner så borde det funka redan vid release.

Mobilen vill inte citera flera samtidigt nu av någon anledning. Så tack för svaren

Ja isåfall, men ingen extra kostnad är det inte. Misstolkade frågan lite kanske

Ja lite bara. För med dlc menade jag inte gratis dlc. Så delvis rätt

Avstängd

Rockstar har skjutit sig själv i foten nu.. Tråkigt och stelt med en värld som består utav uppdrag. Detta kommer vara poppis i början en så småning om så "dör" aktiviteterna ut. Det ska vara som SA:MP där man kan få modda själv och sätta upp en egen värld. Nej Rockstar gör om gör rätt.

Medlem

Fråga till Johan Olander Video klippet, är det PC versionen eller konsolversionen.

Skrivet av p1mm3:

Rockstar har skjutit sig själv i foten nu.. Tråkigt och stelt med en värld som består utav uppdrag. Detta kommer vara poppis i början en så småning om så "dör" aktiviteterna ut. Det ska vara som SA:MP där man kan få modda själv och sätta upp en egen värld. Nej Rockstar gör om gör rätt.

haha wtf


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av stormense:

Satsar på att leka med buggiga GTA iV San Andreas istället http://gtaivsa.com/download/ tills GTA 5 kommer till PC nästa höst.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av OddGreen:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av OddGreen:

Jag hoppas det jag ser är nuvarnade konsol grafik. Annars blir jag besviken. Såg inte next gen ut direkt.

Det är inget next gen med gta

. Det kommer väl till ps4 å xbone senare?

Jojo men det är ju gjort till nuvarande konsoller

Mhm. Alltså ser det bättre ut på ps4/xbone.

Medlem

GTA V(ictory)! Får nu se hur de löser det med online-delen, kan bli riktigt bra eller ännu en instansierad variant. Personligen hoppas jag på en persistent world, med bra dynamik när det kommer till att återskapa objekt som fler tar del av och lägg till ett bra antal spelare, med hänsyn till hur stort Los Santos blir.

123
Skriv svar