Amnesia: A Machine for Pigs släpps i september

Robot
Medlem
Amnesia: A Machine for Pigs släpps i september

Måste vara ett tecken att det släpps när man fyller år!

För övrigt tror jag på att detta kommer bli ett riktigt bra spel, är liiiite skeptisk över Dear Esther snubbarna dock, Frictional Games har väl bara stått som konsulter medan TheChineseroom har utvecklat spelet?

Inaktiv

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

Medlem

jaa! detta kommer bli kul


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:
Skrivet av Mjauv:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

Jag förbeställde. också. Tycker det är lika bra att göra det med spel som man vet till 110 % att man kmr köpa ändå

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:
Skrivet av Mjauv:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

+1
Finns ingen anledning å förhansboka digitala saker finns så det räcker till alla

Calle får recensera detta.
Själv tänker jag bara uppleva spelet. Med all psykologisk skada och vita hårstrån som det innebär.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Atlas Tasume:
Skrivet av Mjauv:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

+1
Finns ingen anledning å förhansboka digitala saker finns så det räcker till alla

Och sen gnäller folkn när det inte är precis vad dom förväntade sig, och har gett förläggare och utvecklare (i vissa fall) massa pengar för något dom inte förtjänar.

Medlem

Är så jävla taggad på det här spelet! Jag måste vara störd, för jag längar bokstavligen efter att få skita på mig framför det här spelet...

GOTY

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Atlas Tasume:
Skrivet av Mjauv:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

+1
Finns ingen anledning å förhansboka digitala saker finns så det räcker till alla

Och sen gnäller folkn när det inte är precis vad dom förväntade sig, och har gett förläggare och utvecklare (i vissa fall) massa pengar för något dom inte förtjänar.

Fast man behöver ju inte vara för jävla pessimistisk och trångsynt heller. Förhandsboka är en självklarhet för min del när det gäller FG.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Atlas Tasume:
Skrivet av Mjauv:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

+1
Finns ingen anledning å förhansboka digitala saker finns så det räcker till alla

Och sen gnäller folkn när det inte är precis vad dom förväntade sig, och har gett förläggare och utvecklare (i vissa fall) massa pengar för något dom inte förtjänar.

Fast man behöver ju inte vara för jävla pessimistisk och trångsynt heller. Förhandsboka är en självklarhet för min del när det gäller FG.

Just detta är fel.. du litsr för mycket på en utgivare..

Till slut blir det som.blizzard och diablo 3.. folk går med facklor och högafflar och bränner sina spel på bål...
Sen diablo3 har jag inte förhandsbokat ett enda spel. Blivit slagen på fingrarna för mycket

Inaktiv

Jag förhandsbokar av flera skäl.
1: jag har som princip att köpa i princip alla titlar av hög kvalitet som kommer ut på GOG då jag tycker det är viktigt att stötta DRM-fritt.
2: Jag tycker det är viktigt att stötta Dator-exklusiva titlar.
3: Jag tycker det är viktigt att stötta svenska utvecklare (DICE undantaget)
4: Jag tycker Amnesia var bra, jag vågar därför lita på att även detta är bra.
5: Det blir billigare om man förhandsbokar. 16 dollar - det är för bövelen en ynka hundralapp.

Nu hoppas jag innerligt att Shadow Warrior också kommer till GOG - det spelet vill jag väldigt gärna ha DRM-fritt.

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:
Skrivet av Mjauv:

Förbeställning: check.

Skulle dock vilja påpeka ang. format att spelet även kommer till Mac och Linux (det senare stöds dessvärre ej av GOG än)

Sluta förbeställa spel...

Oj, jag såg inte att EA eller activision var inblandade. Jag ber om ursäkt.

Förbeställde rome 2 själv, och det var första gången. Är 100% säker att jag inte blir besviken. (Norrland + hundratals timmar på alla titlar. Så länge dom inte lurar alla och egentligen släpper ett moba istället för strategi )

Medlem

Förbokat såklart! Ett av mina allra mest efterlängtade spel sedan dess utannonsering!

Kombinationen Thechineseroom + Frictional kan inte sluta i annat än extrem psykologisk terror!

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag förhandsbokar av flera skäl.
1: jag har som princip att köpa i princip alla titlar av hög kvalitet som kommer ut på GOG då jag tycker det är viktigt att stötta DRM-fritt.
2: Jag tycker det är viktigt att stötta Dator-exklusiva titlar.
3: Jag tycker det är viktigt att stötta svenska utvecklare (DICE undantaget)
4: Jag tycker Amnesia var bra, jag vågar därför lita på att även detta är bra.
5: Det blir billigare om man förhandsbokar. 16 dollar - det är för bövelen en ynka hundralapp.

Nu hoppas jag innerligt att Shadow Warrior också kommer till GOG - det spelet vill jag väldigt gärna ha DRM-fritt.

Håller iaf med om att Shadow Warrior ser ut att bli bra.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Är så jävla taggad på det här spelet! Jag måste vara störd, för jag längar bokstavligen efter att få skita på mig framför det här spelet...

GOTY

https://www.youtube.com/embed/vxwAGB6Tos0

Blir till att införskaffa extra mycket blöjor. Och inte bara för att man ska bli pappa i september......

Medlem

Om ni inte vill förboka - fine. Men om andra gör det så tja, det är deras problem. Behövs inga moral predikningar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Blir till att införskaffa extra mycket blöjor. Och inte bara för att man ska bli pappa i september......

!!! Grattis i förskott!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Maskin för svin? Mmmm... bacon!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag förhandsbokar av flera skäl.
1: jag har som princip att köpa i princip alla titlar av hög kvalitet som kommer ut på GOG då jag tycker det är viktigt att stötta DRM-fritt.
2: Jag tycker det är viktigt att stötta Dator-exklusiva titlar.
3: Jag tycker det är viktigt att stötta svenska utvecklare (DICE undantaget)
4: Jag tycker Amnesia var bra, jag vågar därför lita på att även detta är bra.
5: Det blir billigare om man förhandsbokar. 16 dollar - det är för bövelen en ynka hundralapp.

Nu hoppas jag innerligt att Shadow Warrior också kommer till GOG - det spelet vill jag väldigt gärna ha DRM-fritt.

Personligen köper jag inte grisen i säcken av förhoppningsvis uppenbara skäl.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Givet köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:

Blir till att införskaffa extra mycket blöjor. Och inte bara för att man ska bli pappa i september......

!!! Grattis i förskott!!!

Tackar

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:

Blir till att införskaffa extra mycket blöjor. Och inte bara för att man ska bli pappa i september......

!!! Grattis i förskott!!!

Tackar

Trevlig nyhet, grattis!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta är något som skulle vara kul att testa med occulus rift och ett fett ljudsystem.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Mjauv:

Jag förhandsbokar av flera skäl.
1: jag har som princip att köpa i princip alla titlar av hög kvalitet som kommer ut på GOG då jag tycker det är viktigt att stötta DRM-fritt.
2: Jag tycker det är viktigt att stötta Dator-exklusiva titlar.
3: Jag tycker det är viktigt att stötta svenska utvecklare (DICE undantaget)
4: Jag tycker Amnesia var bra, jag vågar därför lita på att även detta är bra.
5: Det blir billigare om man förhandsbokar. 16 dollar - det är för bövelen en ynka hundralapp.

Nu hoppas jag innerligt att Shadow Warrior också kommer till GOG - det spelet vill jag väldigt gärna ha DRM-fritt.

Personligen köper jag inte grisen i säcken av förhoppningsvis uppenbara skäl.

Är en hundring så förfärligt att sätta på spel?


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

ELF
Medlem
Skrivet av anon_98854:

Nu hoppas jag innerligt att Shadow Warrior också kommer till GOG - det spelet vill jag väldigt gärna ha DRM-fritt.

Surfa in på önskelistan och rösta.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det första finns på Humble Bundle för 2.54$ om någon missat det. Tänkte köpa och testa det för första gången nu :S

https://www.humblebundle.com/weekly

Medlem

Som sagt, ALLT släpps ju September, måste bli arbetslös tills dess

Medlem

Ett spel som jag vet med 100% säkerhet att jag inte kommer spela, men som jag likt förbannat kommer köpa ändå. :evil:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

12
Skriv svar