Problem med twitch

Medlem
Problem med twitch

Tjena alla monsterdiggare där ute(...)

Tänkte höra med andra här om det är fler en mig som har problem med att ALLA stream som är 720+/1080 alltid laggar (dock inte ljudet)? Hört att dom ska fixa mer servrar i EU och tom en i stockholm men hittar inte vart jag läste detta dock. detta är även alla tider på dygnet mer eller mindre, tidigt på morgonen som sent på kvällen

Några månader sen så lagga streams enbart när det va stora event och massa som kolla på stream, men nu kan jag inte se någon stream på hög kvalite och det är tråkigt när det är så många roliga turneringar man vill titta på

har förövrigt telia 10/10 fiber

Medlem

Överlag så finner jag Twitch opålitligt. Ibland fungerar det bra, andra dagar inte så bra. Råkar man ha oturen att se en "stream" när ett stort evenemang pågår så brukar det strula.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag har ett annat problem med twitch, den spelar inte filmen jag klickar på. Jag hittar en kanal jag vill se, klickar, väntar på laddningen ska bli klar, och sen visar twitch någon helt annan kanal än den jag valde.

Så jag instämmer i att den känns opålitlig nu.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar