Fem DLC inom ett år till Payday 2

Robot
Medlem
Fem DLC inom ett år till Payday 2

sweeet !!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

När hade de tänkt släppa det på XBL marketplace egentligen?

Medlem

Payday 2 är ett briljant spel, men saknar banor.

Citat:

De undersöker även möjligheten att skapa verktyg för modifikationer.

Får mig att känna mig hoppfull men vi lär se det tidigast efter att alla 5 DLC'er är släppta.
Bättre än inget men de borde ändå ha släppt det från början. Spelet gick med vinst flera dagar innan release så det handlar nu mer om att maximera vinst än att gå med vinst från början.

Förstår det ur ren krass marknadssynpunkt men spelsjälen i mig sörjer.

Medlem

Ey det börjar redan bli tjatigt. Är för mkt skjutande och för lite smygande, taktik, planering etc. Man borde få en rejäl bonus i både xp och pengar om man inte startar larmet. En del uppdrag borde t.o.m vara "game over" om man sätter igång larmet. Som det är nu så smyger folk lite halvhjärtat. Sen går larmet utan att nån vet varför. Efter det är det Left 4 Dead. Våg efter våg efter våg av poliser som man måste döda. Och för att döda Boba Fett-poliserna måsta man typ sätta ett helt mag i dem.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

För mig som av princip försöker undvika att köpa DLC så är det inte lika bra. För mig dör ofta "online"-spel när DLC pumpas ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Det vore ju bättre om det inte kom fler vapen utan bara fler banor... det finns ju tillräckligt med vapen som det är.

Tycker de ska sattsa mer på gadgets och att göra multi-day uppdrag.

Tråkigt att råna samma bank 37 gånger...

Medlem
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Jag ser nog hellre massa nya banor. Vapen och customization finns det ändå ganska gott om tycker jag


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=-3Mp-CtIdBA

Fast som aktieägare fröjdar jag mig storligen

Medlem

de ska juh släppa safe house pimping i någon grattis patch bland annat


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

De som redan är max level och nu gnäller på hur fort det gick. Är sällan människor med familj och/eller heltids-jobb

Just saying... att en del spel går snabbt att levla i eller "klara av" är inte alltid fallet för de som inte har tid att spela hela tiden i brist på annat.

Medlem
Skrivet av Scream112:

De som redan är max level och nu gnäller på hur fort det gick. Är sällan människor med familj och/eller heltids-jobb

Just saying... att en del spel går snabbt att levla i eller "klara av" är inte alltid fallet för de som inte har tid att spela hela tiden i brist på annat.

Din kommentar har validitet noll. Bara för andra inte har nått maxlevel på grund av, som du säger, familj, heltidsjobb etc betyder inte att kritiken är obefogad. Överhuvudtaget påstå att folk som nått maxlevel ofta är människor utan jobb och familj är ganska idiotiskt. Vet ej vad du baserar det på. Faktum är att i detta spel går det undan att levla. Jag drog 40 levels på 2 dagar, och då har jag bara spelat på kvällarna eftersom jag pluggar dagtid.

Just saying...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

skulle inte tacka nej till ett season pass om dom ska släppa 5 stycken...

Medlem

Riktigt kul spel, men tråkigt nog så har alla nu som är lite högre level börjat köra speedruns. Ukranian job och nightclub med C4 tar inte mer än någon enstaka minut att klara.

När man är host och byter till någon annan bana än dessa så drar folk direkt då de inte är intresserade av att köra banor som tar längre än 5 minuter att spela igenom.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Skamligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Snacka om "Overkill".

Medlem
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Cloakers, som fanns i första spelet, kommer släppas i en framtida patch. Så sent som igår kväll släpptes en uppdatering som bland annat ger röster åt tasers och bulldozers. Inget som är revolutionerande nytt, men det händer ändå grejer.

Här är en artikel som sammanfattar informationen om deras uttalande om features bra och även refererar till ursprungliga källan.

Medlem

Jag och mina Payday-kompanjoner började tröttna på att köra samma banor om och om, men när vi sen bestämde oss för att klara banor genom att smyga genom hela skiten så blev det genast mycket mer spännande (och knepigare). Otroligt vad mycket teamwork det krävs då, som ghost så knäpper man folk och så får mastermind snacka i comradion sen bag'ar ghosten liket och gömmer. Ofta måste man köra med ECM-jammern för att hindra kameror att glo också (alla i laget har satt en point på ghost för att få jammern). Sen är det dags för technician att trycka fast en silent drill osv. Länge sen man körde något så spännande som detta lir tycker jag, riktigt bra är det redan nu och bättre blir det nog med alla feta patcher som släpps titt som tätt.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Cloakers, som fanns i första spelet, kommer släppas i en framtida patch. Så sent som igår kväll släpptes en uppdatering som bland annat ger röster åt tasers och bulldozers. Inget som är revolutionerande nytt, men det händer ändå grejer.

Här är en artikel som sammanfattar informationen om deras uttalande om features bra och även refererar till ursprungliga källan.

Men är inte röster nånting som inte är direkt... ganska basic i ett spel?

Fullkomligt älskar Payday 2, men det är lite content atm och en sjujäkla massa reskins på banor.

Sen är 'serverbrowsern' nåt utav det sämsta jag har nånsin sett...

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Cloakers, som fanns i första spelet, kommer släppas i en framtida patch. Så sent som igår kväll släpptes en uppdatering som bland annat ger röster åt tasers och bulldozers. Inget som är revolutionerande nytt, men det händer ändå grejer.

Här är en artikel som sammanfattar informationen om deras uttalande om features bra och även refererar till ursprungliga källan.

Men är inte röster nånting som inte är direkt... ganska basic i ett spel?

Fullkomligt älskar Payday 2, men det är lite content atm och en sjujäkla massa reskins på banor.

Sen är 'serverbrowsern' nåt utav det sämsta jag har nånsin sett...

Jag tycker inte att jag har fått det att låta som om det vore någonting annat än basic. Det jag ville få fram var ju att de faktiskt lägger till nya saker utan att man behöver DLC.

Jag tycker att man får väldigt mycket innehåll för priset man betalar (~200 spänn). Första spelet hade bara omkring 5-6 heists om jag minns rätt och de hade i princip inga variationer överhuvudtaget. I tvåan gör alla små förändringar att jag aldrig upplever en bana som repetitiv, bara för att jag aldrig har full koll på hur allting ser ut.

Om vi har tur kommer utvecklarna vara så snälla att dom släpper verktyg för att göra egna banor och uppdrag. Då kan livslängden på spelet bli närmast oändlig Men om det händer tror jag inte att det blir förrän alla fem DLC är på marknaden.

Jag tycker att Crime.Net funkar bra. Referensen blir ju att jämföra med första spelet där man bara valde det uppdraget man ville ha och angav svårighetsgrad direkt. Här får man en större (även om den är liten) känsla av att det faktiskt är olika uppdrag/kontrakt man ägnar sig åt att hitta. Man får ta det man erbjuds helt enkelt. Att bara sitta och plocka bana och stylta upp betalningsnivå själv är i viss mån mer praktiskt men även så mycket torrare.

Medlem

Vidrigt med dlc. Avstår från dom och lägger spelet åt sidan när jag tröttnat.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Cloakers, som fanns i första spelet, kommer släppas i en framtida patch. Så sent som igår kväll släpptes en uppdatering som bland annat ger röster åt tasers och bulldozers. Inget som är revolutionerande nytt, men det händer ändå grejer.

Här är en artikel som sammanfattar informationen om deras uttalande om features bra och även refererar till ursprungliga källan.

Men är inte röster nånting som inte är direkt... ganska basic i ett spel?

Fullkomligt älskar Payday 2, men det är lite content atm och en sjujäkla massa reskins på banor.

Sen är 'serverbrowsern' nåt utav det sämsta jag har nånsin sett...

Jag tycker inte att jag har fått det att låta som om det vore någonting annat än basic. Det jag ville få fram var ju att de faktiskt lägger till nya saker utan att man behöver DLC.

Jag tycker att man får väldigt mycket innehåll för priset man betalar (~200 spänn). Första spelet hade bara omkring 5-6 heists om jag minns rätt och de hade i princip inga variationer överhuvudtaget. I tvåan gör alla små förändringar att jag aldrig upplever en bana som repetitiv, bara för att jag aldrig har full koll på hur allting ser ut.

Om vi har tur kommer utvecklarna vara så snälla att dom släpper verktyg för att göra egna banor och uppdrag. Då kan livslängden på spelet bli närmast oändlig Men om det händer tror jag inte att det blir förrän alla fem DLC är på marknaden.

Jag tycker att Crime.Net funkar bra. Referensen blir ju att jämföra med första spelet där man bara valde det uppdraget man ville ha och angav svårighetsgrad direkt. Här får man en större (även om den är liten) känsla av att det faktiskt är olika uppdrag/kontrakt man ägnar sig åt att hitta. Man får ta det man erbjuds helt enkelt. Att bara sitta och plocka bana och stylta upp betalningsnivå själv är i viss mån mer praktiskt men även så mycket torrare.

Crime.net är allt annat än praktiskt eller blött (icke-torr, kom inte på nåt bättre) imo.

Att behöva leta efter en viss bana i nästan 10 minuter, lägg sedan på om du vill ha det i en viss svårighetsgrad också, ännu mera tid spilld.

Sorry jag jobbar 8h och tar 2h sammanlagt fram/tillbaka till jobbet, har inte tid att leta i en skitkass "serverbrowser" som inte är ett dugg innovativ eller bra designat, man kan ju inte ens filtrera efter svårighets grad, hallå eller?

Annars är spelet extremt roligt och en aning men inte alls påverkande repetetiv än så länge, har nått level 52 nu så. Dock kunde de förbättra stealth och göra lite fler incitament till att stealtha och att klara av det utan att larmet går/att döda vakter etc.

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Remus:

Är lvl 55 och kör bara speed runs nu. har runt 12.000.000 dollar och är bara ute efter masker och xp...

DLCna måste ha fler vapen, mer customization och INTE BARA nya kartor.

Nya fiender också vore najs.

Cloakers, som fanns i första spelet, kommer släppas i en framtida patch. Så sent som igår kväll släpptes en uppdatering som bland annat ger röster åt tasers och bulldozers. Inget som är revolutionerande nytt, men det händer ändå grejer.

Här är en artikel som sammanfattar informationen om deras uttalande om features bra och även refererar till ursprungliga källan.

Men är inte röster nånting som inte är direkt... ganska basic i ett spel?

Fullkomligt älskar Payday 2, men det är lite content atm och en sjujäkla massa reskins på banor.

Sen är 'serverbrowsern' nåt utav det sämsta jag har nånsin sett...

Jag tycker inte att jag har fått det att låta som om det vore någonting annat än basic. Det jag ville få fram var ju att de faktiskt lägger till nya saker utan att man behöver DLC.

Jag tycker att man får väldigt mycket innehåll för priset man betalar (~200 spänn). Första spelet hade bara omkring 5-6 heists om jag minns rätt och de hade i princip inga variationer överhuvudtaget. I tvåan gör alla små förändringar att jag aldrig upplever en bana som repetitiv, bara för att jag aldrig har full koll på hur allting ser ut.

Om vi har tur kommer utvecklarna vara så snälla att dom släpper verktyg för att göra egna banor och uppdrag. Då kan livslängden på spelet bli närmast oändlig Men om det händer tror jag inte att det blir förrän alla fem DLC är på marknaden.

Jag tycker att Crime.Net funkar bra. Referensen blir ju att jämföra med första spelet där man bara valde det uppdraget man ville ha och angav svårighetsgrad direkt. Här får man en större (även om den är liten) känsla av att det faktiskt är olika uppdrag/kontrakt man ägnar sig åt att hitta. Man får ta det man erbjuds helt enkelt. Att bara sitta och plocka bana och stylta upp betalningsnivå själv är i viss mån mer praktiskt men även så mycket torrare.

Crime.net är allt annat än praktiskt eller blött (icke-torr, kom inte på nåt bättre) imo.

Att behöva leta efter en viss bana i nästan 10 minuter, lägg sedan på om du vill ha det i en viss svårighetsgrad också, ännu mera tid spilld.

Sorry jag jobbar 8h och tar 2h sammanlagt fram/tillbaka till jobbet, har inte tid att leta i en skitkass "serverbrowser" som inte är ett dugg innovativ eller bra designat, man kan ju inte ens filtrera efter svårighets grad, hallå eller?

Annars är spelet extremt roligt och en aning men inte alls påverkande repetetiv än så länge, har nått level 52 nu så. Dock kunde de förbättra stealth och göra lite fler incitament till att stealtha och att klara av det utan att larmet går/att döda vakter etc.

Dina böner har besannats i senaste uppdateringen (change notes). Kika under stycket Crime. Net & Menu.

1
Skriv svar