Fyra personer berättar om sina upplevelser i Battlefield 4

Robot
Fyra personer berättar om sina upplevelser i Battlefield 4
Medlem
Fyra personer berättar om sina upplevelser i Battlefield 4

"berätta om sina positiva upplevelser." Så, det kan absolut inte finnas något negativt? Eller kommer det i en senare artikel?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Cool story, bro

Medlem

Låter nästan som att de just spelat sitt första fps-spel...

Skribent
Skrivet av AkirA:

"berätta om sina positiva upplevelser." Så, det kan absolut inte finnas något negativt? Eller kommer det i en senare artikel?

Jag har väldigt svårt att se hur Electronic Arts och Dice skulle tjäna på att vara kritiska mot sitt eget spel i en reklamkampanj. Vad vi kommer skriva i vår recension vet jag inte än, det beror på spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Neo: Whoa. Déjà vu.

[Everyone freezes right in their tracks]

Trinity: What did you just say?

Neo: Nothing. Just had a little déjà vu.

Trinity: What did you see?

Cypher: What happened?

Neo: I played BF3, and then another game that looked just like it.

Trinity: How much like it? Was it the same game?

Neo: It might have been. I'm not sure.

Morpheus: Switch! Apoc!

Neo: What is it?

Trinity: A shameless sequel, it is usual in the gaming industry. It happens when they desperately want lots and lots of money.

;D

♫trollolololololol trollolololol...♫

Medlem

Hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype........ Lägg dessa pengar på spelet istället för på nå värdelösa amerikaniserade skittrailers. Detta var ju bara pinsamt... Som om dom plockat in några personer från gatan som aldrig spelat ett FPS spel tidigare. Plus att allt låter så otroligt scriptat.

Medlem

Vilken utomordentligt fånig video.

Nästan lika lamt och menlöst som ESO's störtlöjliga PR-jippo "Developer Question of the Week".

SE

Medlem

Jag ger dom beröm för deras förmåga att sälja exakt samma spel igen till sina kunder, det är ganska imponerande.

Skribent

Undra vad man får för att ställa upp i en sådan här video?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Låter väldigt likt vad som gjorts i tidigare spel i serien helt ärligt. Som tur är kommer ju Call of Duty Ghost med en hel del nyheter i multiplayer i stället.

Medlem

Finns det inga negativa aspekter så är det bluff! Släng hellre in ärliga åsikter, för när det blir "för bra" så känns det som att antingen så är de anställda eller så står det nån med skjutvapen bakom kameran soviet-style.

Medlem

"Only in Battlefield 4"

Ser ut som en vanlig tisdag i GTA V.

Medlem

Fan bland det värsta jag sett, strax under Snopp dog reklamen för Medal of Honor..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av AkirA:

"berätta om sina positiva upplevelser." Så, det kan absolut inte finnas något negativt? Eller kommer det i en senare artikel?

Jag har väldigt svårt att se hur Electronic Arts och Dice skulle tjäna på att vara kritiska mot sitt eget spel i en reklamkampanj. Vad vi kommer skriva i vår recension vet jag inte än, det beror på spelet.

Jag har väldigt svårt att se hur FZ eller Gamespot skulle tjäna på att vara kritiska mot de som, i en kapitalistisk värld, fixar oss mat på bordet. Vad vi kommer skriva i vår recension vet jag in än, det beror på pengarna.

Blev lite för mycket kasta sten i glashuset där, även om jag är nöjd över denna "Sveriges största spelsajt sedan 96-" så sticker det i ögonen ibland.
Glad helg alla!

Förresten, kommer ni ta i beaktning alla fel BF3 hade, och fortfarande har? Problemen med vechile collision? Hitbox, netcode?

Jag har en känsla av att det är risk att samma barnsjukdomar dyker upp i 4:an också, och jag uppskattar högst om ni går in på detaljer som dessa. Det är därför jag besöker er, inte för att läsa någon väloljad recension in i det sista. Många kan läsa igenom..

*Edit* Denna rant ger jag delvis till "Inside Job" (Finanskrisens orsak) som jag såg för någon vecka sen. Ber om ursäkt om mitt tycke för de kapitalistiska svinen har ökat exponentiellt. Jag respekterar och vet att ni gör vad ni kan, men när man ser en sån film tappar man lite tron på mänskligheten.

Ni undrar säkert vad det här har med saken att göra, men det har de, fast mer med spelindustrin och inte FZ.
Vad vi ser är spel som ska ut så fort som möjligt. Varför? För att aktieägarna har en kniv i ryggen på cheferna som säger till sina chefer under sig att ni har X antal timmar för att få ut detta. Tid=pengar och investerare är otåliga i tell you. De vill ha utdelning, och det är nu!

Ska man bygga något nytt?
Eller ska man gå i det gamla fotspåren som leder till pengar?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Undra var man får för att ställa upp i en sådan här video?

5 Minuters Internet Fame!

Eller vänta, "var" man får, hmm kanske Borås?


signatur

Nämen!

Medlem

Men jisses vad pinsamt.

Det är sådana här grejer som får en att få dåliga vibbar om hur spelet blir...

Skribent
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Johan Olander:

Undra vad man får för att ställa upp i en sådan här video?

5 Minuters Internet Fame!

Eller vänta, "var" man får, hmm kanske Borås?

Oh, no you didn't!


signatur

I am the black wizards.

"vanliga gamers berättar om sina upplevelser"

Om dom hade varit vanliga gamers så hade dom inte fått vara med.

Medlem

Vad är det som händer? Varför gnäller alla? Släpps det inte till ps4 eller?

Medlem

Dice behöver inte göra en reklamfilm för att få min röst. Finns väldigt få spel som är så roliga att spela som BF-serien..

Medlem

Skillnaden är bara att jag dör alltid av den första som skjuter på mig, alla kulor träffar mig, inte runt omkring mig.

Det som händer i denna videon händer ju bara en gång varje årtionde... Iallafall för mig

Medlem

Försöker dom håna våran intelligens?

Nää, nog väntar man på att spelet släpps och att "korten" ligger på bordet.

Inaktiv

Kommer att hålla hårt i mina pengar (dvs. inte köpa Lekstuga 4) då jag är mer än trött på spelutvecklare som nobbar oss som älskar att spela utan DRM och modifiera i framtiden.

Medlem

Vafan, deras marknad är alltså urblåsta, hormonstinna, vapen- & explosionskåta fjortonåringar som tycker det är coolt med pang-pang och vill leka hjälte?

Blir nog inget köp för mig trots allt.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av AkirA:

"berätta om sina positiva upplevelser." Så, det kan absolut inte finnas något negativt? Eller kommer det i en senare artikel?

Jag har väldigt svårt att se hur Electronic Arts och Dice skulle tjäna på att vara kritiska mot sitt eget spel i en reklamkampanj. Vad vi kommer skriva i vår recension vet jag inte än, det beror på spelet.

Hahaha, agreed. Och jag trodde jag var negativ utav mig. Nej visst finns det mycket ont men mycket gott också, det är väl bättre att tänka på den bättre biten av spelet ändå, särskilt när man är utgivaren.

Medlem

orkar inte läsa vad alla skrivit, men jag tänkte när jag såg filmen att han som sa att han hoppa in direkt i A heli och åkte börja attackera allt möjligt ljög nog.. det som igenligen hände var att han krascha några sec efter att han lyfta

Medlem
Skrivet av Natrium:

orkar inte läsa vad alla skrivit, men jag tänkte när jag såg filmen att han som sa att han hoppa in direkt i A heli och åkte börja attackera allt möjligt ljög nog.. det som igenligen hände var att han krascha några sec efter att han lyfta

Det är inte så att du är lite jelly för att han kan flyga bättre än dig? Den du!

Inaktiv
Skrivet av Rainbearer:

Låter nästan som att de just spelat sitt första fps-spel...

Precis min tanke. Lät även som om grabbarna var nyss fyllda 11 bast.

Medlem

Asså vad är det med folk på detta ställe och all neggo. Sitter ni för mycket på facebook och blir deppiga eller? Battlefield äger ju. Varje del äger. Punkt.

12
Skriv svar