Medlem
Payday 2

Tja!

Jag söker potentiella spelare för att spela Payday2, kanske man kan få lite mer seriösare spelande än att ta random folk från nätet


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Sitter och fortfarande funderar på om jag ska köpa det eller inte.

Medlem

Väldigt kul spel!
Dock bygger det på att man spelar med någon... att köra det solo är rätt tråkigt.

Medlem

Jag kör gärna med dig. Är så trött på alla randoms.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Adda Noppe! på steam så kan vi köra några heists, extremt beroendeframkallande spel!

Medlem

Köpte det igår, helt awesome! Har bara en polare till som köpt det, så om någon vill köra ihop så adda "pickepo" på steam, vore kul att ha några som är med på voice osv!

Medlem

Köpte också spelet i dag om någon är intresserad att köra lite senare i kväll adda Plimp på steam.

Medlem

Härligt med respons kommer att lägga till er alla som uppgett alias. Tills vidare är det bara att adda mig Krayze87.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

insilence88 på steam kör på!

Medlem

Mr Hatisk så borde ni hitta på mig ifall ni skulle få lust att spela.

Owe
Medlem

Ne0Rae kan du lägga till.

Medlem

Är lite nyfiken på det här spelet, funderar på att köpa det snart. Men då skulle det ju vara trevligt att lira ihop med några. Nån som är sugen att ta med sig en rookie ut på en heist?

Medlem

Bergsby på steam adda gärna

Medlem
Skrivet av Krayze:

Härligt med respons kommer att lägga till er alla som uppgett alias. Tills vidare är det bara att adda mig Krayze87.

Tja, du kan adda mig: PsyBncSE

Medlem

SamikS på steam.. adda om du/ni vill

Medlem

Jag är gärna med och lirar! JOCKURT : steam

Medlem

Är det ens värt att köpa? Funderar på det men jag vet inte.


signatur

DET LAGGADE!

Medlem

Hmm, jag funderar också starkt på att köpa spelet! Skulle vara kul att höra från er som kör/har kört co-op om det är värt att satsa på? Isåfall teamar jag gärna upp med någon/några

Medlem
Skrivet av ch0klad:

Hmm, jag funderar också starkt på att köpa spelet! Skulle vara kul att höra från er som kör/har kört co-op om det är värt att satsa på? Isåfall teamar jag gärna upp med någon/några

Personligen så tycker jag att de är ett av dom roligare coop spel som finns.
Har haft många roliga rån med polare och random folk. Så ja de är klart värt ett köp:)

Medlem

Adda på. Många av er som har uppgett steamkonton verkar inte gå att finna.
http://steamcommunity.com/id/somberlain85/

Medlem

Vi är ett gäng som spelar Payday2.
Sök http://steamcommunity.com/groups/T-SWE eller UmbranoS på Steam eller anmäl dig direkt via www.teamsweden.net så hittar vi dig på steam.


signatur

Team Sweden Gaming < www.teamsweden.net >
Elder Scrolls Online | FF:XIV ARR | Guild Wars 2 | Rift | LoL | SW:tOR

1
Skriv svar