Fyra personer berättar om sina upplevelser i Battlefield 4

Medlem

Ser coolt ut! Men filmen visar väl inget nytt direkt. Samma gameplay som i alla andra BF-spel typ
Det enda nya är väl att man kan kniva folk i vattnet, så jodå....utvecklingen går verkligen framåt =D

Medlem

Skit i att köpa spelet istället för att gnälla så jävla mycket!!! Finns många på denna sida som borde växa upp eller fortsätta att suga på mammas bröst!!!

Medlem

Men detta var väl den lipigaste tråd jag har sett. Buhuuu... Spelut ecklare vill ha betalt för att jobba. Buhuhu.

Dessa filmer försöker inte sälja spelet till någon som spelat sen 1942. Dessa filmer försöker sälja spelet till spelare som inte har spelat battlefield eller kanske ingen shooter alls. Jag förstår att det är provocerande att sen sin älskling byta/bredda målgrupp från dreamhackufon till alla som tycker det är kul att spela. Men om spelet ska bli större och bättre behövs pengar och fler spelare. Och därför gör man såna här filmer.

Äsch jag orkar inte..

Medlem
Skrivet av erOkKs:

Men detta var väl den lipigaste tråd jag har sett. Buhuuu... Spelut ecklare vill ha betalt för att jobba. Buhuhu.

Dessa filmer försöker inte sälja spelet till någon som spelat sen 1942. Dessa filmer försöker sälja spelet till spelare som inte har spelat battlefield eller kanske ingen shooter alls. Jag förstår att det är provocerande att sen sin älskling byta/bredda målgrupp från dreamhackufon till alla som tycker det är kul att spela. Men om spelet ska bli större och bättre behövs pengar och fler spelare. Och därför gör man såna här filmer.

Äsch jag orkar inte..

Låter som om du stått på alla fyra framför EA cheferna.......
Du tror säkerligen att du kommer att få anställning av EA nu.....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

GLÖM BF4 OCH COD Ghosts

GTA V är bara runt hörnet. Där snackar vi spel.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av erOkKs:

Men detta var väl den lipigaste tråd jag har sett. Buhuuu... Spelut ecklare vill ha betalt för att jobba. Buhuhu.

Dessa filmer försöker inte sälja spelet till någon som spelat sen 1942. Dessa filmer försöker sälja spelet till spelare som inte har spelat battlefield eller kanske ingen shooter alls. Jag förstår att det är provocerande att sen sin älskling byta/bredda målgrupp från dreamhackufon till alla som tycker det är kul att spela. Men om spelet ska bli större och bättre behövs pengar och fler spelare. Och därför gör man såna här filmer.

Äsch jag orkar inte..

Låter som om du stått på alla fyra framför EA cheferna.......
Du tror säkerligen att du kommer att få anställning av EA nu.....

Jag köper mer än gärna deras spel.
Men att arbeta för dem och tvingas stå och sälja spel till såna som dig skulle vara ett större straff än skärselden.

Again.
Jag orkar inte.

Medlem
Skrivet av erOkKs:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av erOkKs:

Men detta var väl den lipigaste tråd jag har sett. Buhuuu... Spelut ecklare vill ha betalt för att jobba. Buhuhu.

Dessa filmer försöker inte sälja spelet till någon som spelat sen 1942. Dessa filmer försöker sälja spelet till spelare som inte har spelat battlefield eller kanske ingen shooter alls. Jag förstår att det är provocerande att sen sin älskling byta/bredda målgrupp från dreamhackufon till alla som tycker det är kul att spela. Men om spelet ska bli större och bättre behövs pengar och fler spelare. Och därför gör man såna här filmer.

Äsch jag orkar inte..

Låter som om du stått på alla fyra framför EA cheferna.......
Du tror säkerligen att du kommer att få anställning av EA nu.....

Jag köper mer än gärna deras spel.
Men att arbeta för dem och tvingas stå och sälja spel till såna som dig skulle vara ett större straff än skärselden.

Again.
Jag orkar inte.

Jag skulle inte handla av någon som stått på alla fyra framför en hel drös EA snubbar......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av erOkKs:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av erOkKs:

Men detta var väl den lipigaste tråd jag har sett. Buhuuu... Spelut ecklare vill ha betalt för att jobba. Buhuhu.

Dessa filmer försöker inte sälja spelet till någon som spelat sen 1942. Dessa filmer försöker sälja spelet till spelare som inte har spelat battlefield eller kanske ingen shooter alls. Jag förstår att det är provocerande att sen sin älskling byta/bredda målgrupp från dreamhackufon till alla som tycker det är kul att spela. Men om spelet ska bli större och bättre behövs pengar och fler spelare. Och därför gör man såna här filmer.

Äsch jag orkar inte..

Låter som om du stått på alla fyra framför EA cheferna.......
Du tror säkerligen att du kommer att få anställning av EA nu.....

Jag köper mer än gärna deras spel.
Men att arbeta för dem och tvingas stå och sälja spel till såna som dig skulle vara ett större straff än skärselden.

Again.
Jag orkar inte.

Jag skulle inte handla av någon som stått på alla fyra framför en hel drös EA snubbar......

Stackars Ivanhoe. Hans pojkvän ville inte ge han snopp idag , så det ända han kan tänka på är när andra män sätter på varandra.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Kommer att hålla hårt i mina pengar (dvs. inte köpa Lekstuga 4) då jag är mer än trött på spelutvecklare som nobbar oss som älskar att spela utan DRM och modifiera i framtiden.

Du låter en väldigt dålig och väldigt amerikansk reklamfilm avgöra om du ska köpa ett spel? 0_o Fattar du alla dina beslut så välgrundat?

"Va i helvete!? BRITTAAAA RING AFTONBLADET IGEN! OLW har en fjantig reklam i ica-bladet! VI SKA ALDRIG MER ÄTA CHIPS!!!"

Medlem

Det var inte mycket till berättelse om sin spelupplevelse, det lät mer som från ett manus.
Man fick iaf inte veta nått.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har haft roligt i sällan skådad anda med mina vänner genom hela BF-serien , inklusive BC2 och 3:an. Att säga att det är "Precis samma spel" är ju helt absurt. Vad baserar ni det på? Att det utspelar sig nutid och behåller det koncept som gjort Battlefield så älskvärt? Grafikmässigt så har spelen redan kommit till en sån punkt att skillnaderna kommer att se mindre och mindre ut - och det gäller alla spel - jämfört med tidigare, då tekniken blir mer och mer komplex.

Inaktiv
Skrivet av Moortis:
Skrivet av Raklödder:

Kommer att hålla hårt i mina pengar (dvs. inte köpa Lekstuga 4) då jag är mer än trött på spelutvecklare som nobbar oss som älskar att spela utan DRM och modifiera i framtiden.

Du låter en väldigt dålig och väldigt amerikansk reklamfilm avgöra om du ska köpa ett spel? 0_o Fattar du alla dina beslut så välgrundat?

"Va i helvete!? BRITTAAAA RING AFTONBLADET IGEN! OLW har en fjantig reklam i ica-bladet! VI SKA ALDRIG MER ÄTA CHIPS!!!"

Du är helt ute och cyklar, herr knasboll, det är en kopia av Battlefield 3 och inget annat.
Tänk i klass med: NHL/FIFA 10 > 11 > 12 >13 >14

Medlem

Det roliga vore; Tänk om allt är sant.

Inaktiv

Battlefield 3 och Diablo 3 är mina sämsta köp till PC. Tyvärr!

Tror inte att Battlefield 4 blir nå bättre.

Medlem

Ni som klagar på att BF4 påminner om BF3 bör stanna till och fundera lite. Det är klart det kommer påminna om BF3 när det är samma spelserie!
Hur mycket revolution kommer vi se i exempelvis GTA 5 jämfört med tidigare GTA-spel? Inte speciellt mycket, vi har sett bankrån, bilstölder, shootouts, flygplan, helikoptrar med mera i tidigare och andra spel också.
Självklart kommer jag köpa GTA 5 ändå, det kommer bli hög kvalité på det spelet och jag gillar spelidén. BF3 är ett väldigt välgjort spel. Man kan gnälla hur mycket man vill, men det är ett välgjort och bra spel som nu, ett par år efter release fortfarande har många spelare.
Uppföljaren BF4 kommer med all säkerhet ha samma höga kvalité.
Gällande själva klippet ovan trodde jag det var uppenbart att poängen inte är om det spelarna säger är sant eller inte.
EA försöker visa att BF4 kommer precis som föregångaren ge spelarna oskriptade och episka stunder som tagna ur en hollywoodfilm!

Inaktiv

Oops. Something went wrong.

Medlem
Skrivet av adamtore:

Det finns två sortens människor som köper BF4.

1) De som aldrig spelat FPS förut och 2) dem som är så efterblivna att dem tiggat till sig det från deras gode man.

Och då är 2 en förolämpning mot utvecklingsstörda, ber om ursäkt för det.

Så jag som kommer köpa BF4 för att jag verkligen gillar BF3 har antingen aldrig spelat FPS tidigare eller så är jag efterbliven?
Du låter som en liten pojke som sitter jättearg på sitt pojkrum för att dina föräldrar nyss sa att du ska gå och lägga dig eftersom det är skola dagen efter..
Läs ditt eget inlägg igen, du måste väl förstå att det du skriver låter helt vrickat?

Medlem
12
Skriv svar